Nieuw microbrand: Belmoto (zelfde eigenaar als Magrette)

Ben ook bij Magritte al een tijdje afgehaakt.
De man achter het merk zat oorspronkelijk in het publiciteits wereldje en dat zie je iets te hard meen ik.

Dacht ik ook gelijk aan. Maar er is er nog 1:
[URL=http://s356.photobucket.com/user/MotoSkooly/media/Bburago_Logo_zpszfhkq1ob.png.html][/URL]

3 likes

Ik moest gelijk hier aan denken…

5 likes

Weer een racing-inspired chronograaf met mechaquartz. Volgens mij is het een vereiste als je die uurwerken wilt bestellen of zoiets:

“Ja hallo, is dit Seiko? Ik wil graag 1000 stuks van die Mechaquartz”

-“Wat ga je er mee doen?”

“Nou, gewoon. Een klassiek jaren 40 model maken. Beetje vintage Patek Phi…”

-“Nee. Je maakt race-gerelateerde chronografen.”

“Eh… Ok.”

-“Plus, minimaal 1 foto met zo’n rij-handschoen en een ouwe sportwagen”.

10 likes

kast van de Magrette dual time, andere kleur dial… klaar is Belmoto.

Dat is wel erg kort door de bocht, ze hebben er ook nog een mooi verhaal bij verzonnen hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik vind ze wel mooi moet ik zeggen! Dion McAsey weet inmiddels erg goed hoe hij kwalitatief hoogwaardige horloges met een fraai design voor een redelijke prijs kan aanbieden. Waarom hier een nieuw merk bijgefabriceerd moet worden snap ik niet zo goed.

Dat heet marketing. Bij wat dit design wil uitstralen past wel een catchy logo en pakkende naam. Mijn ding is het niet maar als totaalplaatje vanuit een commercieel perspectief bekeken best goed gedaan.

Da’s alleen bij de 8215… hier zit een 9015 in en die loopt als een zonnetje

En mij kun je vertrouwen want heb ze gehad maar nu niet meer :wink: Objectiever wordt het niet :smiley:

1 like

JaJa,waarom niet meer zou je kunnen zeggen. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Ik vindt Magrette top, dit fl…

Kwam niet heel duidelijk uit de verf ik voelde dat je een statement wou maken maar mag iets meer to the point, vertel nog eens hoe jammer is het ? :grin:

2 likes

Naam lijkt er op, het logo is stukken mooier. Eigenlijk vind ik het Motorola logo niet echt mooi, maar het is in ieder symmetrisch. Die asymmetrische b is echt flut, net als het opgeklopte autoverhaal.

Jammer c.q. gemiste kans voor iets vernieuwens.
[URL=http://s356.photobucket.com/user/MotoSkooly/media/Jammer_zps5qeqr9yx.jpg.html][/URL]

1 like

Aardig, maar hier word ik niet warm van.

Een b is nooit symmetrisch. :stuck_out_tongue:

Daarom dus nooit een b als logo nemen!

1 like

Haha, was het allereerste waar ik aan dacht, wilde ook met dit logo reageren, maar als ik het kopieerde kreeg ik alleen maar “bimota” zonder de “b”

het is jou dus wel gelukt.

Groet
Herman