Nieuw model Seiko (Seiko X Nano Universe)

Kwam dit artikel net tegen op wornandwound:
http://wornandwound.com/2015/07/23/introducing-the-seiko-x-nano-universe/

En ben benieuwd naar jullie mening over dit nieuwe model van Seiko.

2 likes

Leuk, eens wat anders. Als je iets gaat bestellen neem je voor mij die blauwe dan mee?

Alweer een beetje oud nieuws, eigenlijk. :wink:
Deze waren een tijdje geleden even ‘trending’ in een aantal FB-groepen. Dacht eigenlijk dat ze in een gelimiteerde oplage kwamen. Maar lees daar niets over in bovenstaand artikel. Zijn wel behoorlijk aan de maat. Vond ze wel aardig. Maar niet leuk genoeg om er een aan te schaffen. Volgens mij had Rob van Monsterwatches er een paar. Weet niet of hij ze nog heeft.

Als ik het artikel lees gaat het wel degelijk om een gelimiteerde oplage:

Seiko teamed up with Japanese clothing retailer Nano Universe to create a collection of 6 limited-edition watches under their Spirit line.

It’s a more than fair price, given the limited nature of the collaboration (each model is capped at either 300 pieces, or 500) and the upgraded movement.

Lijkt me erg interessant en betaalbaar voor de Seiko verzamelaars :smile:

@jordanism Ja, dat krijg je als je met slaperge ogen even snel een artikel ‘scant’. Gelukkig was jij al wel wakker! :smile:

Inderdaad, ze dragen best groot. Apart spul, maar ik sla over. Rob heeft er inderdaad eentje. Dit is voor de ‘echte’ verzamelaar wel leuk :wink:

Ik sla deze ook over, niet mijn ding.

Seiko of niet, maar mij te groot. Zien er wel mooi uit, maar ik pas.

Eindelijk een Seiko in een mooie maat (> 42mm in mijn geval). Prijs is gezien uurwerk aanvaardbaar, maar wat mij betreft teveel IceWatch-achtig. Ik laat ze aan me voorbij gaan.