Nieuw "Nederlands" merk


Kwam deze tegen op het web.
Het is een van oorsprong Duits merk, dat nieuw leven is ingeblazen door een Nederlandse horlogemaker.
Vers van de horlogemakerschool, dus vol met ambitie.

Het horloge wordt standaard geleverd met een Myota 9015​ automaat, met datum en secondenstop. Dat uurwerk wordt afgeregeld in het atelier van de horlogemaker

Wat vinden jullie ervan.

4 likes

Gaaf! Wat kost dit?

Als ik goed gelezen heb €849,00
Weet niet of ik de link naar de site mag plaatsen.
(Wil geen reclame maken)

2 likes

Dat is aardig wat voor een zwaar geïnspireerd model en een 9015…

3 likes

Gaaf, daar kan ik wel hebberig van worden.

849 euro en Myota in 1 zin klinkt als flinke winstmarge.

4 likes

Neem aan dat je er geen aandelen hebt, daar niet werkt en geen vergoeding krijgt voor marketing en sales klusjes?

Plof dan maar lekker neer dat linkje hoor :wink:

Het is geen ander forum hoor :wink:

gr, HJR

Vind het geen verkeerd horloge en heb bewondering voor mensen die een merk nieuw leven inblazen of helemaal iets nieuws starten, maar vernieuwend is anders.

1 like

Ik vind hem stevig aan de prijs voor een Myota en ik begrijp de keuze van de band niet zo. Ik ben niet dol op Nato’s en de kleurstelling geeft me het gevoel dat de fabrikant mee wil liften op het succes van de Spectre. Het horloge zelf vind ik wel mooi!
Ik waardeer wel de ondernemersdrift en wens de maker alle succes toe.
Misschien is dit leuk voor de HFLE 2016. Heb wel begrepen dat deze qua prijs rond de 550 moet zitten. Wellicht wil de maker early adopters een korting geven.

Dank voor het delen!

2 likes

Leuke klok. In blauw zelfs leuker dan leuk. Maaarr, € 849,-… Dan kijk ik toch nog even verder.

2 likes

Hij regelt de werkjes af op zes posities en blijkbaar is een servicebeurtje na drie jaar inbegrepen. Desalniettemin niet goedkoop.

gr, HJR

dat is het probleem, je onderscheiden als klein horlogemerk, dat valt niet mee

voor je het weet lijkt het ergens op, ik weet nog wel dat we vroeger met ons rockbandje een eigen nummer gingen maken en dat mensen dan zeiden ‘hee op welke CD van Bush/Nirvana/Foo Fighters staat dat nummer wat jullie net speelden?’

originaliteit is lastig, des te knapper als dat lukt (Aevig, Stuckx, Halios, etc.)

4 likes

Vind het een veel te dure niet originele klok…

Je kan met dat stukje ingekleurde spanband aan een horloge toch niet met goed fatsoen de straat op?

5 likes

Stevig aan de prijs voor een nieuwe merk.

Als het “merk” dan nog bestaat.

Leuk horloge al is tie wat prijzig. Ben net als sommige hier wel van mening dat er standaard n wat mooiere band om mag. Vind deze nato wel n beetje devaluatie van het horloge.

Kan hij ons niet wat matsen met de prijs en een limited in elkaar draaien?

1 like

Voordat ze worden overspoeld met de vraag of ze interesse hebben om de HFLE 2016 te maken, ik heb ze net gemaild met die vraag en inderdaad of ze voor ons wel een korting kunnen berekenen.
Ik zal jullie over de voorderingen op de hoogte houden.

Groet,
Arvid

4 likes