Nieuwe aanschaf: Rolex DJ41 Blue Fluted bezel + Jubilee

Dit is categorie “binnen zonder kloppen”. Nog geen 24 uur lid en dan zo’n knaller presenteren, geweldig!

Veel draagplezier enne…het went hoor zo’n kostbare aanschaf (ik ben binnen een jaar van 0 naar nu 4 Rolexen gegaan, ondertussen ook nog 2 geflipperd, dus heb enige ervaring).

2 likes

Eerlijk, ik voel weerstand dit nu al aan mijn directe omgeving te vertellen. Ik keek eens online of er een plek is voor liefhebbers, nou, die is er! Wat een ontvangst en enthousiasme! Heel fijn!

Gr

4 likes

Wat bedoel je met geflipperd? :upside_down_face:

Twee Rolexen die ik het laatste jaar heb gekocht heb ik inmiddels weer doorverkocht (116710LN GMT en Explorer II Polar)

Ah zo! Ben benieuwd hoe sterk de verhouding gaat worden met mijn nieuwe aanwinst, ik snap heel goed dat de verleiding om richting een collectie te gaan groot is.

Prachtig! Aanschaf van je droomhorloge is extra speciaal. Geniet ervan!

1 like

Wat een topper! Deze zou bij aanschaf van een Rolex bij mij ook bovenaan de shortlist staan :heart_eyes:

(Het bewijs :smile:)

Heel veel draagplezier :+1:

2 likes

Poh dit is mijn grail😱 wat n prachtig horloge blijt t!

Schitterende (letterlijk in zonnetje) aanwinst!!

Al je gêne is direct weg zodra die sunburst wijzerplaat icm de bezel de lentezon weerkaatsen, let maar op.

En het went supersnel, zul je zien: dit is dan je eerste… hopelijk word je minder hard gegrepen door het virus dan @emveezet :crazy_face: !!

Genoeg gel*ld, nu lekker naar buiten en van genieten in het zonnetje!

Cheers, Otto

PS je bent bij mijn vaste adres wezen shoppen, heb je nog een beetje korting kunnen bedingen of was het op Schiphol?

1 like

Mooie aanwinst, geniet er van!!

1 like

Gefeliciteerd met de aankoop! Wow!!

1 like

Mooie aanwinst.

1 like

Prachtige aanwinst.
DJ is top!

1 like

15% korting, lekker mij een prima deal! Vestiging op de Dam bedoel je?

1 like

Prachtig!

1 like

Erg mooi… :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Is prima deal idd! Zeker voor een toevallige passant (er even van uitgaande dat je geen regular bent met nu je eerste Rollie).

Voor mij idd daar of het hoofdkantoor (Nwe Uilenburger). Soms window shopping Nwe U omdat daar meer staat uitgestald en vervolgens aankopen op de Dam.

Geniet van je mooie klokkie :grin: !!

Cheers

1 like

Ik begrijp precies wat je bedoelt, ik heb ook wat kostbare zaken aangeschaft na langs sparen en betrap mijzelf er op dat ik het bij sommige wat ongemakkelijk vind. Aan de andere kant denk ik dan, ik werk er zelf voor en ik heb er meer schik van dan als ik het op de bank laat staan. Persoonlijk niet helemaal mijn stijl maar een schitterend horloge en ik wens je er heel veel plezier mee!

2 likes

De mooiste combinatie van de DJ naar mijn mening. Geniet er van

1 like

Heel mooi! Fluted en Jubilee moet je voor zijn, maar het is zeker een mooie combinatie. De blauwe plaat sowieso is zonder twijfel prachtig :smiley:

1 like