Nieuwe aanwinst Alpina en wat vragen

Vandaag is mijn, via marktplaats gekochte, Alpina Startimer GMT binnengekomen.
Op het eerste oog ben ik onder de indruk, maar als ik naar het serienummer op het horloge kijk komt deze op met 1 cijfer niet overeen met het horloge. Is dit iets om mij zorgen over te maken?
Ook zie ik dat de chronowijzer niet exact op de 12 uitlijnt, is dit muggenziften?
Graag jullie mening…

Hierbij de foto’s:

4 likes

Gewoon onder garantie laten uitlijnen die chronowijzer, als ze niet vallen over het verkeerd ingevuld serienummer, maar dat denk ik niet.

1 like

Ik denk dat het een schrijffout is, maar je hebt nog garantie, dus even bellen hoe of wat.

Deze had ik ook gezien op marktplaats mooie aanwinst hoor geniet ervan

Bedankt voor jullie reacties, ik ben gerust gesteld. Als ik het zo terug lees is mijn post een beetje negatief, maar ik ben echt wel blij met het horloge hoor! Hij is in het echt mooier dan op de foto!

Proficiat, mooi merk Alpina!

Ik vind alpina ook wel een tof merk, ze durven eens wat anders dan altijd maar main stream modellen op de markt brengen. Proficiat!

Zeer mooie en stijlvolle aanwinst. Gefeliciteerd!

Geniet er van.

Veel plezier ermee! Kort gedragen maar wel veel reacties op gehad!

Hey, heb ik hem van jou gekocht? Klopt het dat je hem bij de juwelier hebt gekocht en dat die een schrijffout heeft gemaakt?

Is wel een gave klok hoor!

Dat klopt inderdaad ! Zeker mooi, je hebt hem voor een bijzonder mooie prijs. Wel erg leuk dat ik hem hier weer terugzag. Heb hem met plezier gedragen. Om de band netjes te houden droeg ik hem met een lederen NATO band.

2 likes

Hoe bevalt hij? Nog steeds blij mee? Veel reacties bij het dragen gehad ?

dat is zeker een mooi klokje, en Chrono en GMT ineen.
Dat vind ik erg interessant… op mijn verlanglijst !!

Was zeker een mooie klok, maar toch niet helemaal voor mij. Ik heb hem al weer verkocht via Catawiki.