Nieuwe aanwinst: Certina Argonaut 280

Mijn beste,

Prachtig!!
Een vintage in “optima forma”.:+1:
Veel draag plezier.

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Mooi hoor. Ik ben gek op de kleurencombinatie blauw/wit!
:+1:

Ik heb al wat rondgegoogeld en een lijst gevonden metnummers, waarbij wordt verwezen naar het caliber (25-661) en een datering van serienummer. Aan de hand van deze lijst het serieno (in de reeks van 8.900.000) terug kunnen brengen tot 1971 of 1972. Maar ik ben er niet zeker van. Voor zijn leeftijd ziet ie er aardig uit.

Gefeliciteerd met deze mooie combinatie.

Heel mooi!

Zo’n metalen (tissot) rally bandje zou ik ook wel mooi vinden. (plaatje van internet)
http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/lGsAAOSwNSxVI~fS/$_57.JPG

1 like

mooie combi! Gefeliciteerd.

Mooi horloge met die frisse kleuren. Proficiat met deze aanwinst

Mooi zeg, een fijne aanwinst :+1:
Bandje? Harpoen’s stokpaardje: blauw of grijs haaileder :fish:

Mooi horloge hoor! En ook een leuk merk :wink: Gefeliciteerd!

Zou best kunnen hoor. Komt ook uit met het uurwerk geloof ik. Die lopen trouwens echt heerlijk, helemaal als je ze goed hebt afgesteld. Zelf een Waterking met 25-66. (No date). Die stel ik binnekort voor als alles daarmee is opgelost… :wink:

1 like

Mooie aanwinst. Misschien een zwart leren band met blauwe stiksels?

Mooie aanwinst. Heb hem op MP zien staan, en geboden. Zonder resultaat helaas. Klopt toch dat die daar opstond of niet??

D’r staat nog een hele gave Certina Bristol op MP…

Gave klok, proficiat!

Klopt inderdaad. Ik heb eigenlijk niet gevraagd of het een HF-er is. Denk het haast niet, want ik heb dit horloge niet voorbij zien komen op het forum.

Die argonauts zijn echt mooi! Proficiat met de aanwinst, veel draagplezier toegewenst!

Heel mooi en de datum à la Zodiac… :sunglasses:

Wat een mooi exemplaar! Gefeliciteerd.

Iedereen bedankt voor de tips. De keus is gevallen op een blauw leren rally. Zaterdag vanuit de UK binnengekomen.
Klokje loopt als een zonnetje. Heel blij mee.

4 likes

Prachtig! Mooie band erbij ook.