Nieuwe aanwinst: geen appel maar slimme LG

De LG vind ik zelf nog de meest acceptabele smartwatch tot nu toe, qua looks. En dan met een knappe watch face
 Ondanks dat ik een Apple fan ben vind ik Apple’s smartwatch keilelijk.

1 like

Hey, leuk concept. Alleen had wat mij betreft die “secondewijzer” niet te draaien.

Het mooie aan Android Wear is, dat je het makkelijk aan kunt passen. Dus als je de secondewijzer stil wilt zetten is dat instelbaar. Ook kun je met 1 vinkje de secondewijzer onzichtbaar maken.

Potverdriedubbeltjes
 Het wordt wel errug aantrekkelijk. Maar heb al 2 SmartBand, een SmartWatch en nog een SmartWatch op komst. Nog een Android wear erbij wordt wat veel vh goeie

Welke is dat, Wing?

De kairos, een combi van een mechanisch horloge met n tuincentrum achtig display voor de smart features.

Tuincentrum?! Ik schreef toch echt twincept :smile:

En natuurlijk mag een Ziiiro Mercury watchface niet ontbreken






.

Prachtig concept! Heb die overwogen, maar omdat er enkel via de computer gegenereerde voorbeelden waren, wil ik eerst wachten op real life beelden.

En die zijn er intussen ook al. De eerste batch was in de zomer verzonden voor de super early birds. Ik zit bij de gewone early birds en wordt naar verwachting over 3 weken verzonden.

Ik had eerst ook mijn twijfels. Of eigenlijk nog steeds wel. Het Is namelijk niet een bepaald klein klokje. De meeste smartwatches zijn niet bepaald klein. Maar deze herbergt ook nog es een mechanisch uurwerkje. En op de foto’s lijkt ie bij de drager ook behoorlijk wat overhang en inkijk te hebben. Dus ik wacht in spanning af


Ik wacht met spanning op jouw review met hĂ©Ă©l vĂ©Ă©l foto’s!!!

Ik ben niet zo n foto poster. M’n foto’s zijn er krakkemikkig. Ik wil ze best maken, maar op internet zijn er vast meer waar t horloge beter tot z’n recht komt.

Lol, leuk plaatje die kat.

Ach Wing, met jouw uitgebreide toelichting, begrijpen we vast wel wat er te zien is. Mss helpt het om vóór het fotograferen een paar glaasjes baijiu te frinken, krijg je een vastere hand :smile:

Ik zie in elk geval erg uit naar jouw ervaringen met je nieuwe Kairos, dus niet vergeten! Ik -en waarschijnlijk velen met mij- zouden het zeer op prijs stellen.

1 like

NOOIT MET EEN HORLOGE VERGELIJKEN!!!
DE DOODSTEEK VOOR HET ECHTE HORLOGEWERK
BRRRRRR!!! :japanese_ogre:

Het lijkt erop dat je Caps Lock blijft hangen. Moest gelijk naar m’n oordopjes zoeken.
:wink:

En tja, wat is het echte horlogewerk? Oude klokken hadden maar 1 wijzer, dus dan bezitten slechts weinigen op het forum een echte klok?

sorry Wil
wilde effe een boodschap afgeven
 :stuck_out_tongue_closed_eyes:

ik wil niet filosofisch gaan worden of doen,maar digitaal computerwerk en horloges moeten we gescheiden houden

Toch?

Snap ik, niet iedereen is van de smartwatches.
Maar mss gaan wij nog meemaken dat er een aparte categorie wordt geopend voor wearables?

1 like

Wie zal het zeggen
jij als Seikofiel zal het dan niet erg vinden als er een Seikoarables wordt geopend? :wink:

Doe dan maar Tissot’ables, tenminste dat zijn de meeste van mijn laatste aankopen


Ik vind het verkrachting van een smartwatch:
:smile:





.