Nieuwe aanwinst :Mijn eerste oude chrono!

Mooie chrono!!! Mooie vintage dial. Ik denk wel dat de kroon niet origineel is. Mijn inziens waren deze wat platter op deze modellen. Maar dat mag de pret niet drukken.

1 like

Heel fraai :thumbsup:

1 like

Heel mooie klok, veel plezier met de aanwinst!

1 like

Mijn beste,

Een schitterende vintage. :+1:
Geniet van je aanwinst!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Gave Klok. :ok_hand:
Uurwerk ziet er ook mooi schoon uit.

1 like

Erg mooi!

Geniet ervan met volle teugen :wink:

1 like

Schitterende chrono en mooi merk. Veel plezier ermee en kijk uit als dit je eerste is dat je er niet meer bij gaat krijgen

1 like

Prachtige vintage, veel draag plezier.

1 like

Mooie klok en ook echt in een hele mooie staat. Geniet ervan!

1 like

Ja, leuk, :+1: volgens mij lijkt die van mij er op… En met de originele platte kroon.

2 likes

Mooi hoor :ok_hand:

1 like

Hoi allemaal,

dank voor de leuke reacties! Volgens mij is de kroon niet origineel inderdaad, maar ik vindt het gewoon een plaatje! Belangrijk argument voor mij was ook dat het horloge een volledige service heeft gehad (met garantie) een oa een nieuwe zgn zugfeder ( wat is dat eigenlijk in het nederlands?) heeft gehad, zodat ik, als het goed is, daar de komende jaren geen omkijken naar heb.

zug=trekken, veder=veer, trekveer dus volgens mij. :blush:

Ik zag inderdaad zo’n plaatje op google als ik zugfeder intikte, maar ik wist niet dat dat in een horloge zat…

Bijna goed, opwindveer. :smile:

Mooi!

1 like

Ik had het kunnen weten! :grimacing:

Nice! Landeron 248? Jammer dat hij geen column wheel heeft. Fixed bars? Zou er een zwarte lizzard op zetten

Landeron 48 volgens de verkoper… En spring bars. Ik ga inderdaad nog voor een ander bandje kijken, deze voelt wat goedkoop en plastic aan

Ja, hier bij ranfft, maar deze met incabloc :

http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db.cgi?10&ranfft&&2uswk&Landeron_48