Nieuwe aanwinst: Omega Seamaster Memomatic

Mesh!

Erg mooi horloge…bood laatst op een maar had hem niet. Erg leuk die alarm functie.

Knappe horloge, proficiat !!
De mesh vind ik zeker kunnen net als het lederen bandje met blauw stiksel op de eerste foto.

Mesh 100%

Graag ook op de lijst aanbidders bij verkoop

Die jaren 70 kasten zijn helemaal niet mijn ding, maar wat een prachtklok!
Heel veel plezier met de aanwinst!

1 like

Mooie aanwinst, geniet ervan .

fraaie vintage dat je hebt gescoord. Koester en verzorg hem!

Mooie aanwinst!

Heeeeeeeeeeel mooi! Tijdens het lezen van de reacties heb ik nog eens terug gescrolled naar de foto’s en dat doe ik niet vaak…(zegt genoeg, wilde nogmaals genieten dus!)

Qua band: dat mooie lederen exemplaar van de eerste foto’s graag.

Grt. Marco

1 like

Mooi horloge. Lekker op leer houden, staat hem erg goed!

Prachtig horloge!!!

Wow, dat zie je niet veel> een oma met de strakheid van een jonge blom!
Jaloers…

Damn wat mooi! Veel mooier als die gekke ovale dynamic

Mesh is mooi! :thumbsup:

De originele bracelet is overigens een 1170 met 618 eindlinks. Die linkjes heb ik eventueel voor je (goede staat), en de bracelet ook maar die is in vrij zeldzaam en heeft redelijk veel speling. Afbeeldingen uit catalogi:

1 like

Heel mooi , TOP horloge

Ik vind mesh normaal niet mooi , maar het staat hem geweldig , niks meer aan doen!
gefeliciteerd!

Een mesh is niet mijn smaak (te opzichtig vind ik), maar in dit geval misstaat ie niet. Gefeliciteerd met de aanwinst! Het is een erg mooi exemplaar! Wees er zuinig op. Die van mij ligt al meer dan een jaar bij Hub te wachten op een onderdeeltje. Dus houd hem heel ;-).

1 like

Wow, horloge is echt als nieuw! Gefeliciteerd!

Erg mooi.

Post van alweer een tijd terug zie ik.
Maar reden genoeg om deze alsnog te ’ liken’.

Heb zelf net een NOS Dynamic overgenomen en ben daar heel heel enthousiast over.
Trek overal lades met boeken en tijdschriften open om me vol te zuigen met omega info.
Kom ook mijn kapotte seamaster Quartz dresser tegen.
Vind ik ook zoooo mooi, ondanks Quartz binnenwerk.

En nu begint zich de vraag op te dringen wat ik er mee moet.
Dit model is niet supergeleidende, niet superspeciaal of zeldzaam.
Zal ik er een vervangend wuartzmotortje in laten zetten? En dan: een omegaquartz of een japannerquartz?
Of, …
Zal ik er een mechanisch binnenwerkje van omega in laten zetten?

Check de foto’s

5 likes

Ik zou altijd proberen om er in terug te zetten wat er voorheen ook in zat. Een horloge met ‘Quartz’ op de wijzerplaat maar met een mechanisch uurwerk maakt het een ordinaire frankenwatch. Niks mis met een goede Quartz. Weet je wat voor uurwerk erin zit? En wat is daarmee aan de hand?

1 like