Nieuwe aanwinst: Seiko SARB065 cocktail time

Zojuist besteld Jonathan, jij kent me te goed. Denk dat een dun contrasterend stiksel en een iets glimmender bandje dan deze (de Duke is behoorlijk mat) hem nog beter zal staan.

Deze komt er aan:

2 likes

Mijn beste,

Een Prachtige Seiko met een unieke uitstraling welke zijn charme nog lang zal bewaren!!
Een collectionneur waardig. Mijn complimenten.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

2 likes

Beter, maar … ach, we zien wel? :slight_smile:

Tuurlijk. Donderdag in de brievenbus dus vrijdag in het plaatjestopic. Daar mag je me aan houden :wink:

2 likes

Ja, en als je er al één weet te vinden betaal je de hoofdprijs…

Hahahaha.
Iets met " gras en er niet over laten groeien".

Ik geloof dat ik geeneens een Feli heb gedaan.
:smile:

Elf.

1 like

Wat een onwijs gave dresser. Echt een topper. Ben niet echt een groot Seiko fan (al kan ik niet ontkennen er ook nog gewoon 2 te hebben), maar hij is wel echt heel erg mooi. De band die er nu bij zit is ook echt een stuk mooier dan het origineel. Benieuw hoe die met de contrasterende stiksels zal zijn. Ik zeg top aankoop :wink: :+1:

1 like

Yep.
Is ook een serieuze limited met maar 300 stuks.

Elf.

Ik ben eigenlijk fan van vintage seiko’s maar dit is een heeele mooie.

1 like

Deze wijzerplaat staat bekend om hoe de zon er mee speelt. Dus maar even buiten een fotootje gemaakt.

5 likes

Fraaie band! Bezit zelf sinds een jaar ook een 065…
Zit nog in de categorie “te mooi om te dragen” :smile:

2 likes

Erg mooi hoor! Ben niet zo van Seiko (heb er nu maar 5) maar deze kan me wel bekoren :slight_smile:

1 like

Geweldig stijlvol, mooi die ijsblauwe gloed op sommige van de foto’s, zal vast in het echt een waanzinnig model zijn!

1 like

Zodan, dit is toch echt een topper, heel mooi.

jeedewee

1 like

Zeer mooi, strak horloge. Proficiat en veel plezier ermee in de cocktail bar.

1 like

Dat is toch zalig hé, van die wijzerplaten die precies leven.
Ook echt stijlvol met die sluiting en dan al helemaal op dat nieuw bandje met side stitch!

Toch een goede keuze gemaakt!

1 like

Mooi!! Ik ben al een tijd je op zoek naar een mooie stalen band, die passende eindstukken heeft. Tot nu toe nog geen geluk, die lugs zijn zo lang :frowning:
Die andere lederen banden zijn ook erg mooi!

Passen de banden van de SARG009 of de SARX015 er niet op?

Deze zou eventueel kunnen, past niet 100 %, weet niet hoe kritisch je bent…

http://www.seiyajapan.com/collections/accessories/products/seiko-ss-bracelet-for-sarb017

Kijk eens in deze topic:
http://forums.watchuseek.com/f21/new-shoes-my-cocktail-time-1125114-4.html#/forumsite/20758/topics/1125114?page=4

Misschien is het wat.