Nieuwe aanwinst: Seiko SARB065 cocktail time

Goed gezien, de New Orleans in maat XS (belangrijk, want anders veel te lang).

Is deze dan korter dan de standaard band? Die is mij namelijk te lang waardoor deze uitsteekt :disappointed_relieved:

Maakt niet uit hoe vaak ie langskomt. Blijft een genot om naar te kijken, zo’n Cocktail!

1 like

Yep, namelijk 17,6 cm (ik heb 17,2 cm pols en dan is het perfect).

Had liever een Hirsch Modena gehad (mooiere kwaliteit) maar die zijn er niet kortere lengte, standaard 20cm net als de gewone Rios New Orleans en dat is inderdaad te lang.

Elke keer als je naar buiten loopt is het feest. Het daglicht speelt met de wijzerplaat.

Ik heb je SARB nu ondertussen wel vaak genoeg gezien. No offense :smile:

1 like

You ain’t seen nothing yet😈
In afwachting van de 066​:smile::smile:

Hahaha!

Ik kan geen foto meer zien van dat prachtig klokje straks ga ik er nog van dromen :thumbsup: :zzz:

Gr Pieter

Nice! Ik hou wel v die subtiele twist. V n afstandje lijkt t waarschijnlijk zwart, net als de secondewijzer. Pas dichterbij blijkt blauw te zijn.

Niemand die hem toevallig te koop heeft staan? :grin:

1 like

Prachtig!

Ik zou er een zwarte lederen band om doen of een donkerblauwe lederen band.

1 like

Ik ben er ook even naar op zoek geweest, ik heb die op 3 maand tijd nooit te koop gezien. Dan heb ik hem zelf maar gekocht, hij is nu onderweg.

Is op eBay verkrijgbaar via Ierland, dan valt de prijs reuze mee.

Dit is inderdaad een van de mooiste dress watches die ik ooit gezien heb!

2 likes


 present! Mijn SARB065 op Hirsch Ascot donkerbruin.

http://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/3X/0/8/08b04644adedc48ab882f33bce4563a640b24e0a.jpeg

http://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/3X/d/7/d71a42a7f61aae83707c8ee59fe814e5ddc1355d.jpeg

9 likes

Faari hoor! En grappig dat een thread van meer dan een jaar terug zo weer nieuw leven wordt ingeblazen. De SARB blijft in mijn ogen een top klok en voor dat geld onverslaanbaar.

1 like

Ik ben wel blij dat iedereen hier z’n cocktail time heeft zitten pimpen met andere bandjes, daarmee zie ik gelijk ook welke bandjes me het meest bevallen. Bedankt allen !!

1 like

Heren.

Is hier eigenlijk een mooie stalen band voor te vinden?

Zag er 1 voorbij komen maar die was aangepast door de eigenaar las ik.

2 likes

Seiya heeft er eentje

echter
 die past niet echt goed, maf dat ze hem als zodanig verkopen :joy:

gelukkig zijn ze wel transparant over de onvolkomenheden

3 likes

Hahaha dit kan echt niet
 wel eerlijk dat 't verteld wordt!

Ben ook al snel bang dat wanneer hij een stalen band krijgt dat hij te zwaar wordt voor 't model.

Ieder zijn smaak, echter zonde om zo’n mooie klok op staal te zetten.
Mesh zou nog kunnen, mooiste echter op struis😄