Nieuwe aanwinst: Sinn 556 Jubiläum

Waerde vrienden!

@Bauhaus en @kiek hebben er al een tijdje eentje en verveelden mij met verhalen over hoe mooi deze limited (1000 stuks) Sinn wel niet was.

Op zich vond ik hem wel mooi hoor, op de foto’s maar niet geweldig.

Tot ik afgelopen week - terwijl ik toevalligerwijs op Marktplaats met een 556 Jubiläum bezig was - met @jo_ op het terras zat.

Overdonderend mooi was de Jubiläum die hij om had. Dus ter plekke de Belgische vriend van Marktplaats (hier low profile actief als @barebower) gebeld en een afspraak gemaakt voor de overdracht.

Naar het schitterende Brecht gereden en de Sinn in ontvangst genomen. Perfect verlopen deal, daarover later meer in het ervaringen topic.

Ik zal zo nog wat gaan prutsen met de camera. Hoewel het buitenlicht wel rap minder wordt. Wel ben ik komend weekend op Texel waar ongetwijfeld wat iPhone buitenfoto’s zullen worden gemaakt van de Sinn. Schaamteloos ben ik inmiddels in het maken van foto’s van mijn horloge in publieke ruimten :upside_down:

Voor nu moeten jullie het even met een snel wat afgeraffelde (ik zag al hier en daar een stofje, sorry @malus65 en @hencees) kiekjes van de Sinn op NATO doen. Ik hoor @jo_ al gillen dat nylon op damesbenen hoort.

Later meer!

64 likes

Deze is erg gaaf Ide! :+1:t2:

1 like

Mooie aanwinst Ide!

1 like

Schitterend :+1: Tophorloge. Geniet ervan.

1 like

WaanSINNig mooi! Foto’s doen dit horloge idd geen recht. Vond 'm eerst ook niet zo bijzonder maar dat is sinds een kwijlsessie voor een Duitse etalage wel veranderd.

Grt. van een (sinds kort weer) mede SINNer!

1 like

Heeeeel erg mooi. Overwogen maar te klein voor mij. Probeer wat sunburst te pakken op Texel voor de foto’s. Magisch door eenvoud. :+1:

1 like

Mooi! Geniet ervan.
Mvg. Bertjan

1 like

Sinn is nog steeds een ondergewaardeerd merk. Topklok dit!

1 like

Lekkåhhh!!

1 like

Prachtig Ide, jij bent klaar voor de zomer, zeker met die Aristo nog in het verschiet😉

1 like

Prachtig ding voor een sporthorloge. Als dresser, en nu ga je me de nek omdraaien na al dat gezeik over lug gaps, is de Nomos mooier, bij nader inzien. :slight_smile:

Wel erg mooi afgewerkt met indices en dergelijke. Zeer mooi.

1 like

een wat? dat zijn toch katten?

2 likes

Aan de prijzen te zien is die tijd wel echt geweest…

1 like

Jij kijkt te veel tekenfilms met de kinderen van al je scharrels :kissing_heart:

3 likes

je hebt helemaal gelijk hoor Chris, dit wordt de ‘casual’ in het kistje

Nomos voor naar kantoor, Sinn voor de avonden op terras en in het weekend en de GW-5000 voor het betere ‘bushcraft’ werk.

2 likes

Mooie nieuwe aanwinst naast de Nomos👍

1 like

haha, lach maar jij!

ik hoorde vandaag nog het origineel:

maar hoorde in gedachten die oudste zoon op de bijrijdersstoel weer keihard deze zingen (oh nog de groeten van Carglass):

Le horreur… :joy:

1 like

:joy::joy::joy:

Ik weiger die smurfen te luisteren :wink:

Carly Rea daarentegen… :heart_eyes:

1 like

Mooi man. Vind hem vaak op foto’s ook niet helemaal uitkomen, maar in die kiosk van jou komt de plaat goed tot zijn recht. Veel plezier!

gr, HJR

1 like

dank dank,

betere foto’s volgen

1 like