Nieuwe aanwinst: Sinn 556 Jubiläum

Nice, erg mooie plaat. Heb er vorige week ook met een schuin oog naar gekeken, maar was niet overtuigd van de dial. Maar je foto’s laten zien dat ie schitterend is👌

1 like

Echt een heel mooi horloge! Vooral die opgelegde indices. Veel plezier op Texel :+1:

1 like

Prachtig!!

1 like

Topklokje, ik kan niet anders zeggen.
Mooi, mooi, mooi! :+1:

1 like

Ben wel benieuwd naar een side by side foto met de Nomos. Volgens mij is dat een hele mooie set bij elkaar.

1 like

Het licht speelt net zo mooi met de indices als jij met een…

1 like

Mooi om te zien dat je eindelijk een goede smaak voor horloges begint te ontwikkelen!


8 likes

Ja dat heb je goed gezien. Volgt spoedig. :+1:

1 like

Mijn beste,

Zó zó!!
Hier krijgt men “Sinn in”.
Proficiat dan ook met deze magnifieke klok!!
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Potverdrie mooi man! :thumbsup:

Jij bent echt niet bij te houden…wat een tempo :grin:

1 like

Erg mooi, ga het merk steeds meer waarderen. De opgelegde indices springen er zeker uit.:+1:

1 like

Paar uurtjes sturen en je bent in Frankfurt in de fabriek. Reuze leuk daar.

1 like

Mooie Duitse week voor je Ide. Proficiat!

1 like

Veel plezier met deze knappe aanwinst!

1 like

5 likes

Mooie aanwinst!! Toche wel één van de mooiere modellen; geniet er van!

1 like

Prachtige aanwinst gefeliciteerd :thumbsup:

1 like

Uhm,… ik zie alleen een éénvoudige Sinn met een mooie grijze plaat.
Heel tof, maar wat hem nou zo overdonderend mooi maakt maakt in vergelijking tot die andere horloges die je in deze range al gepresenteerd hebt ontgaat me totaal.

Op nato ook nog , :sob::sob::sob:

5 likes

Ik snap je reactie. Had ik eerst ook. Tot ik hem zag bij een juwelier in Duitsland…Wow. Blijft persoonlijk maar de uitstraling en afwerking maakten op mij grote impact. Dag later in Basel omgehad op de Sinn stand en ik was verkocht.

Puur rationeel heb je gelijk, eenvoudige klok. Maar om de pols zie je de strakke lijnen en afwerking en als je hem draait dan pakken alle indices op exact hetzelfde moment licht…

Die van mij arriveerde donderdag, de versie op paardenleer. Grappig genoeg betaalde ik deze toen ik op Texel zat… toch een link @anon50762135EV :grinning:

Voor mij wederom het bewijs om niet van plaatjes te kopen. Erg blij hier en zo te zoen kan ik voorlopig genoeg strap inspiratie opdoen :slight_smile:

Wat snelle iPhone pics, die hem geen recht doen.

[URL=http://s1223.photobucket.com/user/glengoyne17/media/39448808-7FA7-4DB6-A826-49FCAAE858EE_zpshqppny09.jpg.html][/URL]

[URL=http://s1223.photobucket.com/user/glengoyne17/media/64CAB675-CD5E-4CCF-AABD-583D95DAC4D8_zpseolmjw8h.jpg.html][/URL]

[URL=http://s1223.photobucket.com/user/glengoyne17/media/49808CD1-CAFA-4834-B932-0DDD332A03AB_zpsm62ubysj.jpg.html][/URL]

6 likes

Zo ben ik nog eens geneigd om de parelmoer versie te kopen. Dat vind ik een toffe wijzerplaat. Ergens doet het resultaat mij van foto’s aan een Grand Seiko Snowflake denken, en voor een Duitser in deze prijsklasse is dat best wel een prestatie. De wijzerplaat van die parelmoer versie is levend en uniek (snowflake) terwijl de indices het minder simpel maken dan gedacht (snowflake).

Die Sinn is dus een soort van Duitse poor man’s GS. :slight_smile:

1 like