Nieuwe Aanwinst; Steinhart Ocean One GMT Pepsi

13 dagen geleden horloge besteld en betaald, tot op heden nog niks ontvangen.

Ik heb al 2 keer gemaild om te vragen of ze een idee hebben wanneer ze het kunnen versturen, maar daar heb ik nog geen reactie op gekregen.

Ik begin al spijt te krijgen :frowning:

Dat is Steinhart
 helaas
 Mijn ervaring, uiteindelijk is het het wachten wel waard :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je aankoop!

1 like

Ik heb er vaker “zaken mee gedaan”, en ze zijn altijd tamelijk “grĂŒndlich” en correct geweest. WĂ©l duurde het soms even, omdat ze omkwamen in het werk.

Misschien een tip, omdat me meermalen op is gevallen dat communicatie in “alle andere talen dan Deutsch” :slight_smile: nogal moeizaam verloopt: ik mail meestal in het Engels met de melding dat een Duits antwoord geen probleem is. Of je belt ze natuurlijk even (dat zou ik doen)


Succes, aan het eind van dit proces wacht een mooie Pepsi op je, moet je maar denken


1 like

Mooie, ik heb hem ook gehad! Veel draagplezier.

1 like

Proficiat met je gratis extra voorpret :wink:

1 like

Om er een scheur in te laten maken?

1 like

Mooi klokkie

En vandaag reactie gekregen, hij is verzonden!! Yihaaa!

2 likes

Supertoll & Wunderbar :slight_smile:

De track and trace zegt dat de verzending is aangemeld, dus nog niet verzonden


pfff, traag :frowning:

Leuke klok. Ben zelf momenteel.ook aan het ondehandelen over een ceramic versie.

Kijk dat is nog eens relevante info om een 4 maanden oud topic nieuw leven in te blazen :ok_hand:

Lees em nu pas :flushed::grin::wink:

Eindelijk iemand die de search gebruikt en geen nieuw topic opent, wordt ie gelijk weer tot z’n schoenveters afgebrand :ok_hand:t2:

Prachtig ding. Ik vergelijk het met Marcello C die dezelfde modellen op de
markt hebben met dezelfde calibers. Erg mooi en degelijke afwerking!

Jeetje jij bent wel heel gevoelig, is het weer de tijd van de maand ?

1 like

Mooie klok! Veel draag plezier.

Ik ben gewoon een gevoelsmens denk ik :kissing_heart:

1 like

Gewoon even serieus, een maanden oud topic tot leven brengen is echt niet zo erg maar dit was een beetje erg “kaal”. Maak er dan iets van, geef aan hoe je tot je keuze gekomen bent of wat jou zo aanspreekt. Dat was meer de gedachte.