Nieuwe aanwinst: Superocean Heritage

hoe groot is je pols eigenlijk?

Polsomtrek is ongeveer 18cm. Scheelt natuurlijk ook of die dan vastzitten aan een dunne of stevige arm…

Helemaal eens en geniet van je nieuwe aanwinst. :+1:

:thumbsup: ben geen breitling fan maar deze is heel mooi!!!

1 like

Kun je nagaan wat ik er van vind, als Breitling fan.

Very very nice, echt een plaatje.

Staat perfect zo op de mesh! Heel veel draag plezier :slight_smile:

Zo, ook nog even een vouwsluiting op de kop getikt.
Leuk om toch eens te gaan proberen met wat verschillende banden.
Dus nu op zoek naar banden voor deze sluiting, houd je toch leuk bezig een horloge :smile:

Wat Igor zegt👍🏾

Toch even een plaatje met leren band dan :wink:
Bruin en zwart beschikbaar. Ik had twijfels over bruin maar dat staat echt geweldig!

3 likes

Erg mooi!

gefeliciteerd. gave Breitling vooral met deze band. heb hem ook in etalage zien liggen…
veel draagplezier!!

Inderdaad een van de mooiere Breitlings die ook mijn interesse heeft.

Mag ik vragen wat je ervoor hebt betaald in de uitverkoop bij S&C? Geeft mij wellicht wat houvast in mij zoektocht.

Super mooie klok! Mesh… not my cup of tea… maar daar is al genoeg over gezegd. Veel plezier ermee!

Ik ben ook wel benieuwd naar de prijs .

Gooi je budget voor die aquis nou gewoon bij je budget voor een Breitling. Dan heb je ruim. 2K… Daar kan je WEL iets voor vinden… :wink:

Phoe, prachtige klok, veel draagplezier ervan!

Mooie klok, proficiat !

Mooiste Breitling. Rest is allemaal veel te druk. Voor rond de 2900 te koop nu:

http://www.kaasschieter.nl/horloges/breitling/superocean-heritage?gclid=CMDuyeSZwsoCFUbmwgodyx4ASA

Hey, ik zie wat activiteit in mijn draadje :wink:
Ik ben er nog steeds erg blij mee, al moet ik er wel bij zeggen dat hij weinig draagtijd krijgt.
Soms in het weekend maar verder eigenlijk nooit, hij straalt me wel steeds tegemoet vanuit de horloge kist :slight_smile:

@tijdig en @Randyu, de kortingen bij de uitverkoop van S&C liepen uiteen van 20-40%.
De meeste horloges waar een hoge korting op gegeven werd zaten met de listprice wel rond de 7 á 8k euro (of meer).

Ik las ergens op het forum dat er onlangs weer wat in de uitverkoop is geweest, heb me toen maar voorgenomen er niet langs te gaan :slight_smile:

Zeer mooie Breitling die SOH, ik had hem op mesh en de rubber (Caoutchouc?) strap. Rubber maakt hem ook weer wat sportiever. Overigens vind Ik dit type mooier dan de chrono vanwege de mooie rustige wijzerplaat.

Loads of fun with it !