Nieuwe aanwinst; Tissot Navigator Lemania

Vandaag een horloge ontvangen waar ik nogal enthousiast over ben :slight_smile: Ik dacht laat ik in mijn enthousiasme een topic aanmaken op het horlogeforum, vinden jullie vast niet erg. Het betreft een vintage Tissot Navigator met Lemania 1343 uurwerk. Een horloge welke altijd al mijn interesse heeft gehad. Door het gebruik van slechts 1 sub-dial en een bescheiden datumvenster is de wijzerplaat rustig voor een chronograaf. Verder word ik helemaal blij van het egaal verkleurd tritium, de knallend oranje wijzers (zoals het hoort bij een Lemania chrono), domed plexiglas en de tachymeter. Het horloge kwam op een aftands emporio armani bandje, wat geen porum was, deze heeft zijn weg al naar de prullenbak gevonden. Gelukkig had ik nog een matching nato bandje in de voorraad :sunglasses:

25 likes

Heel mooi!

Zeer mooi, lijkt me ook wel tof op een vintage lederen racestrap.

Idd een heel mooie aanwinst en ziet er goed uit.

Nice!! Gave combi :ok_hand:

Heel mooi! Lijkt op een dikke kast, klopt dat? Vooral in combinatie met het hoge plexiglas een mooi effect vind ik.

Dat is een hele mooie :+1:
Hoewel ik geen Nato liefhebber ben, mooie combi

Hij is mooi!

Thanks allemaal!

Ja hij is wel aanwezig op de pols zeg maar :slight_smile: Voor een chrono icm automaat vrij normaal.

Erg mooi, gefeliciteerd!

Erg mooi horloge! Gefeliciteerd.

Erg knap stuk. Ik veronderstel dat de 4de wijzer de minuten aangeeft?

Toppie!

Gefeliciteerd met de aanwinst!

Groeten, Tom.

Mooie aanwinst. Deze kende ik nog niet.

Leuke vintage!

Heerlijk dingetje!

Lemania rules! :stuck_out_tongue:

Prachtig!!!

PR!!-ACH!!!-TIG!!! exemplaar

Top👍