Nieuwe aanwinst voor la lady



Eerlijk is eerlijkā€¦ Dit keer was zij (na jaren een Michael Kors) aan de beurt.

Op de terugweg al fotoā€™s in de auto gemaakt, dan zit het wel goed :wink: .
Twee keurige bandjes met snelwisselsysteem en een altijd goed lopend quartzje, dit is de perfecte klok voor haar (tot het virus losbarst).

Mijn horloge pot is nu helaas wel op. Toch zou ze al mijn klokjes zo mogen hebben als ze daar blij mee zou zijn :slight_smile: .

18 likes

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst ! (Al is het niet voor je zelf :wink:)

Wel leuk ook die banden zo, lekker zomers wit en casual beigeā€¦
Pieter.

Dank.
Voelt ook wel een beetje van mij :smile: .
Ja volgens mij kun je hiervoor bandjes blijven kopen. Als ik voor al die kledingstukken een bijpassende kleur moet vinden mag ik wel een extra bijbaan nemen. Eerst maar even uitproberen met deze twee.

Maatje is trouwens 36mm, lijkt op de fotos wel wat groter. Het blijft natuurlijk wel een klein polsje.

1 like

Mijn beste,

Prachtige klok!!
Laat haar dan ook met verve mogen genieten van deze getrouwe aanwinst.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Ik vind hem :+1:

Ik moet ook maar eens wat anders dan MK, DKNY of Marc Jabocs doen hahaha

Mooi hoor ā€¦ Youā€™re THE MAN!

Mooi! :+1:

Probeer mijn vrouw nog steeds te overtuigen van een ā€œechtā€ horloge, maar ook zij is meer van de Guess, Breil etc. :smile:

Gaat ze zeker doen Tissot62

@Sprinter en @Igor Ik weet het niet, ze begint nu al over een datejustā€¦ Straks maakt ze nog een account aan. :sweat_smile:

2 likes

Hahahaā€¦ :slight_smile:
Leuk toch!
Dat wordt een bijbaantje nemen :slight_smile:

Nee, hou haar zo ver mogelijk hier vandaag, want dan gaat het pas echt fout hahaha

Toch zou ze al mijn klokjes zo mogen hebben als ze daar blij mee zou zijn

Kijk, daā€™s nou ware liefde! :heart_eyes:

@Igor Jaaaaa doei :smile:

@Sprinter Komt goed, internet heeft al een nieuw wachtwoord.

@James_T_Kirk Klopt, maar het zou ook ruimte scheppen voor nieuwe aanwinsten met toch de oude binnen handbereik! :slight_smile:

Mooie keuze van je Lady ze heeft smaak , gefeliciteerd

Clever dude! :smile:

Keurig! Zowel het horloge als de liefdadigheid naar je vriendin toe!

Proficiat!

Stiekem vind ik de neo kast t mooist. Alleen graag n maatje groter, handopwindertje erin, datum weglaten, neo weglaten en de indexen wat discreter. Helaasā€¦

Kast is zeker leuk, een soort schotel is het eigenlijk.
Ja voor een man wel aan de kleine kant maar er zijn zat kleinere. Datum is lelijk, toch op de foto storender dan in het echt. De nieuwe versies hebben een rond kijkvenstertje, past bij het model, maar toch liever een rechthoek.

Wat de indexen betreft, die vind ik juist wel mooi. Standaard vind ik de geprinte versies van Meistersinger wat saai. Zeker voor een vrouw ziet dit er (net als de text NEO) leuker uit.

Zoā€™dan toppie.

Opgelegde indexen ben ik niet op tegen, maar vind ze persoonlijk relatief wat fors/prominent aanwezig.

Maar ik kan me voorstellen dan anderen t wel leuk vinden.

Deed me hier aan denkenā€¦

2 likes