Nieuwe aanwinsten

in een klap min of meer per ongeluk drie nieuwe aanwinsten! Ik zat een beetje te scrollen op BVA, waar ik overigens wel vaker iets koop, niet alleen horloges, en kwamen paar mooie klokjes voorbij. De veiling was net open dus ik had het openingsbod. Had verwacht dat ik in die vijf dagen nog wel overboden zou worden, maar niet dus! Weet niet of het komt omdat deze horloges tussen een veiling van kantoormeubilair stonden en daarom over het hoofd zijn gezien door anderen, of dat ik een enorme miskoop heb begaan (hoor graag wat jullie daar van vinden) ben nu de bezitter van:

  • een Claude Bernard (Quartz)
    -Swiss Military Hanowa
    -Alpina avalanche extreme

Zie de foto’s hieronder. Ik vind het alledrie mooie horloges, vooral de Alpina, maar ook weer niet zo dat ik er compleet weg van ben (zoals gezegd ging ik er vanuit overboden te worden en was ik eigenlijk meer nieuwsgierig waarvoor ze weg zouden gaan), dus denk dat ik ze wel weer op de markt ga gooien.

Wat vinden jullie?


2 likes

Ik vind de vorm van de Clade Bernard mooi, de Hanowa gewoon “netjes” en de Alpina lekker stoer, ondanks dat ik dan gelijk kijk, kan er een andere band op dan die autoband. :stuck_out_tongue_closed_eyes: Maar dat is mijn rare afwijking nou eenmaal. :smile:

Maar gezien de Zwitserse afkomst zullen ze wel hun prijs weer moeten opbrengen.

1 like

Stoere klok die Alpina! Ooit komt er zeker een Alpina, ze maken toch in verschillende stijlen mooie horloges.

1 like

leuk, vooral die Alpina !

1 like

Leuke aanwinsten zeker de Alpina .

1 like

Gefeliciteerd! Eigenlijk alle drie leuk. Maar vind de CB 't mooist.

1 like

Leuk spul, maar met de prijzen en de veilingkosten er nog bij zijn het geen koopjes geweest.

Ja, viel mee dus vond ik, er was op de Alpina en de Swiss helemaal niet geboden, dus ik had het enige bod. Als ik kijk waar die twee gemiddeld voor gaan, via Chrono24, Amazon en horloge-sites, zit ik daar nog ruim onder. De CB idem, die zie ik voor tussen de 300 en 400 gaan (op juwelierswebshop staat precies dit model) ik heb er om en nabij de 110 voor betaald. Dus mag niet klagen denk ik.