Nieuwe duiker, advies gewenst. Steinhart, Squale of Oris?

De 40 is heel mooi geproportioneerd. De 42 oogt wat groot, maar dit compenseert hij in mijn ogen door de mooie kleur en opgelegde markers.
De 40 is wel weer erg cool qua design van de uur aanduidingen.

Liefst heb ik ze beiden, maar ja.

Ik ga er eens rustig overna denken…heb meerdere Oris horloges op mijn netvlies ! We gaan het zien de komende maanden…

1 like

Dit is um! :wink:

1 like

Toch iets meer eten dan :grin: :hamburger::fries:

1 like

Precies. Een beetje toewijding graag​:joy::hamburger::fries::pizza:

1 like

Ik vind die Deauville (en alle 65ers hoor) erg mooi maar wat mij steeds weer tegenstaat aan deze is die bezel. Ik weet niet maar die zwarte bezel met die streepjes rondom dat prachtige blauw klopt m.i niet.
Ik had anders graag al die vorige keer dat RobinH deze 65diver wilde verkopen, gekocht denk ik .
Wel allemaal gefeliciteerd met deze mooie Oris klokkies.

1 like

Al maanden bezig in zomertrim te komen.
Moet er wel een beetje goed uitzien in m’n zwembroek natuurlijk :innocent::innocent:

1 like

Aaargh

Zie bezel.
Nah jah. Gebruiksvoorwerp…

1 like

Das balen :weary:

1 like

Ik zie dit draadje net te laat, En mijn optie is nog niet genoemd.
Ik zou voor een Invicta duiker gaan. Kost €90 op Amazon en dan houd je nog € 1000 over voor een duik cursus. Die Invicta’s gaan makkelijk tot 30m. Is ook leuker dan snorkelen.

2 likes

:-1:

2 likes

Gelukkig net te laat :joy::joy:

1 like

Hé joh, je duim gaat de verkeerde kant op!

Ik vond het persoonlijk wel een goede grap :slight_smile:
Kan ik zo’n duimpje naar beneden nu vlaggen? klopt toch niet :wink:

:joy:

Vond hem ook top, maar ik heb ook wel eens de fout gemaakt geen smileys te gebruiken, zowel hier als elders. Nou, berg je maar…:wink:

no doubt! De Oris!

klassiek origineel design in een nieuw jasje!

1 like

Op zich is het wel een oprechte reactie van me.
Zelf heb ik voor ik de Omega PO aanschafte de Invicta een jaar lang als Toolwatch en duik horloge gedragen. En voor de € 85 die ik betaald heb een ideale beater.
Verder is Invicta niet mijn favo merk en zal ik het zeker niet promoten. :thumbsup:

1 like

Steinhart :slight_smile: (OT500 is ook leuk)

Van deze drie duidelijk de Oris. Als je dan voor een Squale gaat, waarom dan niet voor de klassieke 1521 van Squale. Dan zou het mij bijna om het even zijn Oris of Squale.

Steinhart valt bij mij echt af. Ik heb daar niks mee. Ik vind het wel grappig dat veel mensen niet gecharmeerd zijn van een Invicta of Alfa, etc terwijl Steinhart o.a. ook gewoon een Rolex of IWC ‘‘hommage’’ heeft, alleen dan duurder dan voorgenoemde merken.

Echter wat anderen aangeven, kijken voor een leuke pre-owned watch is ook geen slechte optie.

2 likes