Nieuwe duiker, advies gewenst. Steinhart, Squale of Oris?

Een klant, wat doe je dan?

Zat toevallig met een klant over horloges te keuvelen vd week. Toen had ik hem verteld dat ik een Oris gekocht had maar deze waarschijnlijk te groot zou vinden .
Hij gaf toen al aan dat hij wel interesse had.

Vanochtend om 10.00 het horloge ontvangen, te groot. Klant geappt en die haalde hem om 12.00 al op :slight_smile: stond hem super en hij was er helemaal blij mee.

Gewoon voor hetzelfde bedrag overigens.

3 likes

:eyeglasses:

Oh jammer had ook zeker interesse ! Hoop dat hij er eeg blij mee is :thinking:

Jij had er toch al een?

Ja gehad maar twijfel nog steeds een beetje om hem terug te kopen al moet ik nu wel toegeven dat mijn Tudor ook erg goed bevalt :+1:t2:

En wat voor Tudor is dat?

Deze de Tudor Grantour !

3 likes

Ook mooi. Maar ik vind de Oris echt gaver.

1 like

Vandaar dat ik met de gedachte speel haha of die nieuwe Oris 40mm zwart/blauw :+1:t2::wink:

Die is inderdaad heel erg mooi!

Voor mij nu tijd voor een cocktail aan het strand

2 likes

Geniet ervan !

Welke Oris had je eigenijk verkocht?

Haha, goedemorgen

Ik denk dat ik het misschien gemist heb. Maar ik dacht gelezen te hebben dat je een Oris verkocht had, en nu weer een Oris hebt terug gekocht… Dus ik vroeg me af welke Oris duiker eruit is gegaan.

O sorry, je had het tegen mij :grinning:.
Ik verkocht de Oris 65 40mm Deauville.

2 likes

Wat is volgens jouw het verschil tussen de 42mm en de 40mm voor je gevoel en evt afwerking ?

Deze had hij…

Zou op staal moeten… :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

ik zag het ja, net even gegoogeld.
Lange tijd vond ik die niet zo mooi, maar de afgelopen dagen is dat compleet omgeslagen eigenlijk.

Maar goed. De Oris die ervoor in de plaats is gekomen is ook mooi.

1 like

Ook ik vindt de Oris boven de andere twee uitspringen. Heeft misschien ook met het merk te maken. Gewoon een gave klok.

1 like