Nieuwe Invicta outlet store in Nederland

Ja weet ook niet wat het is. Had dit eerder als mededeling gescheven. Niet wetende dat mensen vervolgens hierop los gaan.

1 like

1 like

Off topic in 3…2…1…

3 likes

Nou ja. Inmiddels kan ik mij niet meer aan de indruk onttrekken dat het in wezen weinig tot niets uitmaakt wat jij schrijft. Ze gaan sowieso op je los. Ik juich dit overigens niet toe, maar af en toe lijkt het ook alsof je deze rol binnen het forum wel grappig vindt.
Hoe dan ook heb ik respect voor je non-conformiteit en vastberadenheid. Ondanks incidenteel plaatsvervangende schaamte door jouw uitgesproken lage “Hemmschwelle” (Sorry dit is Duits voor remming/drempel, maar vond Hemmschwelle leuker klinken) lees ik je berichten en topics meestal met enige belangstelling.

Joh doe lekker je ding man. Je krijgt bij mij, en bij vele van mijn horlogevrienden met geen enkele mogelijkheid zo’n ding door de strot geduwd. Je enthousiasme is af en toe wel een beetje over the hill, maar ik zou het niet graag willen missen hier hoor. Beter een beetje kleur dan een dozijn grijze muizen die niet verder komen dan “Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst”. Er mag hier af en toe best gelachen worden :sunglasses:

4 likes

Inderdaad, straks durft niemand meer een topic te openen omdat het niet over Rolex gaat. (Zei ik dat nou echt hardop?)

1 like

25 likes

Haha, leuk!

1 like

Dank jullie wel! :slight_smile:

1 like

Hey daar was ik woensdag, wat grappig

1 like

Zonder dwarsliggers geen goede spoorbaan.

1 like

Leuke foto kasper welke heb je gekocht?

2 likes

Ik wil ook een Invicta-T-shirt !

2 likes

Kopersbeleving!

Gewoon met de invicta promo girls op de foto nadat je een klok hebt gekocht, helemaal goed!! :muscle:

De grote vraag is natuurlijk (heb je het nr gescoord van het meisje links van je?) wat zit er in het tasje?

3 likes

In het mooie roosendaal?

1 like

Ik was in de winkel, probeerde anoniem te blijven. Maar de een naar de ander begroette mij omdat ik blijkbaar toch erg bekend ben. :grimacing:

Super lieve dame! :wink: Vanavond wel een afspraakje.
Wat er in de tas zit hou ik nog eventjes geheim! :laughing::laughing::wink:

Kan 1 van deze horloges zijn!

Ja, mooie winkel. Sportief ingericht. Heel wat horloges, sommige die niet online te koop zijn. Dus voor de fans zeker ook leuk om eens daar te shoppen. Was vandaag voor een doordeweekse dag toch druk! Medewerkers zijn constant bezig met klanten. Ik hoorde van hen dat het in het weekend echt ongewoon druk is.
Ik ga binnenkort naar Bataviastad toe, verslagje voor een grote event. Super leuk!
Maar ook super lieve mensen, mag alles van ze passen en zien. Niet alleen ik, maar iedereen. Ze kijken niet naar de persoon.

Geen probleem, als je mij een e-mailtje stuurt dan kijk ik wel wat ik voor je kan doen! Ben momenteel nog wel druk om te kijken waar ik de beste kwaliteit kan krijgen. Ik wil namelijk het liefst dat de opdruk zo mooi mogelijk uitkomt, maar ook dat die blijft zitten. Maar dit tegen een goeie prijs.
Laat je dan ook weten welke je wilt?

4 likes

Nog my cup of Tea​:face_with_raised_eyebrow::smirk:

Ik hoop die groene van de 2e foto, of de laatste… best grappig klokjes als je durft!
Veel plezier vanavond en doe rustig aan :slight_smile:

1 like

XXL graag.
Liefst lange mouw … :slightly_smiling_face:

1 like

Ik vermoed dat hij voor de eerste is gegaan🤭

2 likes