Nieuwe leden en vragen over echtheid/waarde

Rode biet it is!

1 like

En nou niet met een nep erfenis komen.
Is verboden.

Dit is gewoon standaard MP gedrag.
Dat heb ik zelfs met de verkoop van een kinderfietsje. :joy:

1 like

Heb je nou dat verhaal van die service weggehaald op Marktplaats?

Ja hij heeft netjes zijn verhaal aangepast.

1 like

Deze discussie is al zo lang en vaak gevoerd dat ik een beetje een “Oh, bitch, puh-lease” op voelde komen toen ik jouw topic zag.

Er is een aparte categorie voor dat soort volk in het leven geroepen, en wat zich daar afspeelt kan soms amusant en soms ook irritant zijn. Daar moet je mee leven. Als je wilt azijnzeiken, ga dan niet naar dit stuk van het forum toe:

Nee natuurlijk niet man. Het moet voor een n00b toch gewoon mogelijk moeten zijn om een “Hee, wat is dit?” of een “Wat kan ik er voor vangen?” topic te openen?

Als dat je niet blieft, de negeerknop is maar twee klikken werk. :slight_smile:

Iedereen en z’n oom heeft het ook al terecht opgemerkt: Dat zijn juist de geinigste topics. En dan nog denk ik wel eens dat de leden hier te snel met een oordeel klaar staan. Maar goed, als bevooroordeelde lul met verbale diarree kan ik daar natuurlijk zelf ook niets van zeggen.

Ja. Want die gingen ook als malloten met gestrekt been het topic in.

Zoals al eerder gezegd: Het zijn vaak vermakelijke topics.

Ach. Verkeerd bejegend is hij. Of mensen daar een rationalisering voor vonden of niet is een tweede vraag, en of hij zelf boter op het hoofd had is een derde vraag.

Two wrongs don’t make a right.

2 likes

Nou, jullie hebben jullie zin, 34 voorstel topics in 2 dagen. Iedere anonieme meelezer gaat zich nu voorstellen
image

4 likes

Als nieuweling en horloge liefhebber heb ik me vooral aangemeld om heel veel te leren van veel-meer -ervaren horloge liefhebbers. Hoop niet dat dit soort horlogepraat te frequent zo veel meningen oplevert. Heeft volgens mij weinig van doen met liefhebberij maar over omgangsvormen. Dus kom op en verras me met wetenswaardigheden