Nieuwe Obris Morgan

Erg mooi horloge hoor :thumbsup:

Ik vind het helemaal niets. Wat een lelijke kast is dat.

Ik vind hem op zich wel weer eens wat anders. Maar komt hier nog 25% bovenop?(BTW+inklaring). Want dan is het wel weer een stukje duurder…

In alles minder mooi dan de voorgangers. Jammer!

Zo zie je maar weer hoe smaken verschillen :wink:. Ik vind 'm er op het eerste gezicht erg goed uit zien. Lug-to-lug van 50mm en 43mm kast excl. kroon is ook precies wat mijn voorkeur heeft :sunglasses:

Ik keek ondertussen al serieus naar een Helm Vanuatu, maar nu deze klok er aan komt…

1 like

Bij de Aegis 1 viel 't mee (20 euro, NA 1: Obris Morgan Aegis) en volgens mij zelfde voor de Aegis-II.
Geen garanties natuurlijk.

Hier kan je iemand een open vleeswond mee slaan :laughing:
I pass.

1 like

Angstaanjagend😱, of is het omdat IT op tv is…

Toch leuk, 300m rating, Automatic Helium Escape Valve, Triple Seal Screw-in Crown en dan "Warranty does not cover … damage resulting from: Subersion (sic) in water :wink:

1 like

Te groot, voor de rest wel fijne klok.

Ik vind 't wel wat, alleen heb ik 0 vertrouwen in (het bestelproces bij) Obris Morgan na het fiasco van de Aegis II.

Ik vind het eigenlijk een erg mooi model. De kastvrom straalt robuustheid uit en is er stoer vormgegeven met die scherpe hoeken. Zie je niet vaak volgens mij. De band past er vervolgens echt heel goed bij. De endlinks zouden iets mooie uitgevoerd mogen worden (zelfde “kleur” staal, net nog iets beter aansluitend…

Vandaag zijn de kleuren combinaties op de site gezet, samen met promo - film.

2 likes

En toch maar meteen eentje op maat besteld: Sunburst Grey Dial | B&W Date | Blasted H | Blasted M | Blasted S
Website van Obris Morgan kraakt in z’n voegen weer, dus ik gok dat het hard aan het gaan is…

Om (financiele) ruimte te maken, denk ik wel dat m’n Explorer-I en Pradata binnenkort in het blauwe deel te vinden zullen zijn. #staytuned :wink:

4 likes

Gefeliciteerd! Hier ook één incoming :heart_eyes:

Site kraakt inderdaad in z’n voegen. Kreeg ik weet niet hoeveel 503 errors :laughing:

2 likes

En de voorverkoop is inmiddels dicht, zie ik nu. Duurde nog best lang… :wink:

Edit - duurde blijkbaar toch niet lang, lees ik op Facebook: deze oplage van 200 stuks was er in 'n paar minuten doorheen.

Toch vreemd. Ik las op FB een commentaar van Obris Morgan dat ze nu 500 stuks beschikbaar zouden hebben, maar dus maar 200 stuks in pre-order.

Ik kom op de site op een totaal van 170 stuks, dus dan zullen ze er 30 beschikbaar hebben gehad voor de custom optie. Ik durfde daar niet op te gokken…

1 like

Ja, 30 stond er boven inderdaad. Om 15.01 was ik al aan het bestellen…

1 like

Idem hier, zat al ruim van tevoren klaar. Paypal al ingelogd enzo :smile:

Erg mooi trouwens die grey sunburst dial. Nog over getwijfeld, maar een blauwe stond al een tijd op m’n wishlist (en na vragen gaf mijn wederhelft duidelijk de doorslag richting blauw :sweat_smile:).

Nu nog een maand wachten…

1 like

Vreselijk lelijk en lomp. Daar bovenop lijkt het ook nog eens een geprinte dial.