Nieuwe Panerai Luminor Due; kan niet zwemmen

Zo is het! Panerai is heerlijk Italiaans! Prachtig, maar nooit helenaal perfect. Net als Ferrari zeg maar. Ik vind het deel van de charme.

Zo af en toe gooien ze er met de pet naar!

2 likes

Altijd fijn om te kunnen beschikken over een taalvirtuoos :smile: :+1:

1 like

Ehm…

:face_with_raised_eyebrow: Da’s mie een partijtje flauwe woordspeling. :smirk:

1 like

zit ons gewoon in de maling te nemen

Nou nee. Ik weet serieus maar weinig van dieptes en meter aanduidingen

1 like

Eigenlijk heeft Panerai sinds de A-serie in 1998 maar een beperkt aantal modellen uitgebracht die er echt toe doen. Onder Bonati is het design afgeroomd met tientallen limited editions en sinds zijn vertrek is er een zwalkend beleid waar ik geen chocola van kan maken. Het moet een schoolvoorbeeld zijn van hoe je een ijzersterk merk in een paar jaar afbreekt. Jammer.

Ken er nog een welke in een paar jaar helemaal afgebroken is : EBEL

There you go. Meer dan 30 m moet dat écht niet zijn.

En ja, het “zou” beter moeten kunnen, en ja, ze zijn veuuuul te duur.
Maar ik ga echt niet met angst over straat lopen als het regent met zo’n horloge.

Wie zegt dat een gekleed horloge geen kroonbeschermer mag hebben ?

Ik ben het volledig eens met mechaniekje, ik zie dit ook als een gekleed “chique” horloge.

Prachtig horloge en zou voor een Panerai eigenlijk een hogere WR moeten hebben. Maar ach, niet met elk modelletje hoef je te kunnen diepduiken. Ik voeg hem graag aan mijn verzameling toe :grinning:

1 like

Dat van die achterlijke bedragen … tja, dat klopt gewoon.

Hun erfgoed verloochen, bof, maakt niet uit. Vroeger waren er (voor zover ik weet) ook geen goud-met-diamanten Rolexen, dat waren gewoon degelijke stevige stalen modellen.

Dezelfde mensen die zeggen dat een pak/jasje/colbertje geen capuchon mag hebben. :grin:

5 likes

Sja, ik zeg dat. En eerlijk gezegd, als je dress watch googlet zie ik de eerste 1000 image resultaten ook zeer zeker niks met zo’n ding, dus ik vrees dat ik niet de enige ben die er zo in staat.

Maar goed, tegen de stroom in zwemmen is in dit land gelukkig niet verboden, he?

:joy: :joy: :joy: Zijn dat nou diezelfde mensen die zeggen dat nette schoenen geen klitteband en pomp-zool mogen hebben?

1 like

een wat?!

:joy: dat waren nog eens tijden!

2 likes

Die dingen inderdaad.

Ik woon vlakbij meerdere campings ik ga vanavond even op onderzoek uit :slightly_smiling_face:

1 like

Ohhh wat een heerlijke foto weer uit jouw archief :star_struck:

Da’s een bijdrage uit mei 2016, welk alias had je toen? Rene1? FR3D? Woutje? Bello? Help even. :joy:

5 likes

Dat klopt, maar ik zou het met de nieuwe Panerai Luminor Due toch afraden.

4 likes

Idd gewoon een keer passen. Hier wordt die met regelmaat gedragen en staat prima.

1 like