Nieuwe Q Timex (re-issue)

Ik kwam deze nieuwe Timex tegen. Vind hem wel nice!

10 likes
2 likes

Aah ok. Had nog zoek-functie gebruikt maar zag niks.

1 like

Ik heb de andere gemist, dus prima.:+1:

Hij is wel mooi. Had ook even de website bekeken. Het bandje vind ik niet helemaal passen bij het horloge… of ligt dat aan mij?

Nee dat ligt niet aan jou. Bandje lijkt wel geript van de Casio Vintage collectie.

1 like

Vorige post óók gemist; leuk ding!
Wat kost ie trouwens?

Jammer van die 50m “waterdichtheid” da’s meer beetje heftig douchen! :thinking:

€179 volgens de website.

Mmmm…best aan de prijs en niét te gebruiken als vakantie/strand horloge! :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Had net 100 m moeten zijn inderdaad en een andere band…

Grappig dat er een Seiko uurwerkje in zit.

1 like

Er gaat nog wel 15% korting vanaf volgens mij.
Geen verzendkosten.
Voor iets meer dan €150 ligt hij op de mat.

En toch nog even een nachtje er over slapen. :nerd_face:

Out of stock op dit moment.

Das het nadeel als zo’n ding op Hodinkee staat, direct uitverkocht :neutral_face:

//eu1.dh-cdn.netO//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netT//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netx//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netb//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netc//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.net?//eu1.dh-cdn.net

2 likes

“Sold out”

Gelukkig maar dat scheelt mij weer een impulsaankoop.

3 likes

Mwoah, vinnum niet zo.
Maar die band…het lijkt of er geen andere op zou kunnen of wel?

image
Je kan de band er in iedergeval af halen

1 like