Nieuwe regel: alleen nog maar zelfgemaakte foto's posten

Dan zit je met Instagram snor, jippie!

1 like

Correct maar ook dan uit kijken geblazen :sunglasses: ivm de nieuwe EU regelement copyright 2020 :disappointed_relieved:

Jammer, maar wel begrijpelijk.

Als je arm groot genoeg is tov het horloge, is het misschien citaatrecht. Als het horloge groter is dan je arm, dan kun je het een meme noemen.

Er vanuit gaande dat je het horloge om je arm plakt ipv zoals jij het beschrijft natuurlijkā€¦

Embedden mag!

2 likes

Die komt voorlopig niet terug. Hahahaha. Hij is geschorst tot 3018!

3 likes

Hoe werkt dat embedden? Dat moet dus mogenā€¦ :+1:t2:

Embedden werkt zo:

  • je gaat naar google
  • je zoekt naar een horloge
  • je klikt op de site van je keuze
  • je klikt met je rechter muisknop op een plaatje en selecteert ā€œkopieer locatie van afbeeldingā€ (zo heet het op mijn macbook)
  • je plakt die link op een lege regel in een posting hier
  • en voila, een embed

als de oorspronkelijke afbeelding wordt verwijderd, is hij hier ook weg, en de hosting partij kan eventueel embedden onmogelijk maken, maar niet veel doen dat

dit is een van de essenties van het internet, dat alles naar alles verwijst, je hebt zelf geen nieuwe openbaarmaking omdat je de link naar de oorspronkelijke afbeelding gebruikt

3 likes

edit, fail via iphoneā€¦ :joy:

https://www.seiko.nl/collectie/presage

Edit 2: Kakā€¦ via iphone lastiger.

1 like

Bij een plaatje op een website via je iphone moet je je vinger gewoon lang op het plaatje houden, dan vraagt hij vanzelf of je de locatie wilt kopieren, en dan kun je die alsnog pasten naar je horlogeforum post.

Deze?

2 likes

Fout! :sunglasses:

Bij mij alleen ā€˜kopieerā€™ en dan krijg je wat @JanDoedel laat zienā€¦ en da mag dus nie he

Bij mij (Brave browser op Android), eerst openen van de afbeelding op een nieuw tabblad en dan de url kopiƫren. Dat mag toch gewoon?

Nee! niet zonder toestemming! 2020 :disappointed_relieved: je mag alleen verwijzen naar de site :face_with_raised_eyebrow: www. tra la la ā€¦ zonder plaatjes etc. hier te plaatsen.

Ja de url verwijst naar de oorspronkelijke locatie.

1 like

klopt maar dan zonder een plaatje te plaatsen jonguh!

Gast, ga je eerst eens even inlezen voordat je mensen op het verkeerde been brengt. Vooralsnog mogen links naar websites en embedden, dus insluiten van plaatjes gewoon.

6 likes

Prima heb maar 1 been :rofl:

1 like

Ik probeer


Werkt niet!

Jawel, geweldig! :clap:

1 like