Nieuwe Seiko Prospex Turtle

Thanx!

1 like

Weet iemand waar deze nog meer goed te leveren is voor een fatsoenlijke prijs, Monsterwatches.nl eventueel? Vind het een verdomd mooie klok namelijk en dit is wel een echt model dat mij over de streep trekt voor een Turtle. :slight_smile:

1 like

Perry krijgt er in september of oktober weer een paar dacht ik. Hou wel rekening met een stevige prijs, €850/€900.

2 likes

De prijs zal niet echt het issue zijn (ondanks de aanslag op de portemonnee) het is meer de verkrijgbaarheid, tegen welke prijs dan ook… Thaise Limited Editions is veelal lastig aan te komen, alle 1299 waren na een week al uitverkocht in de winkels daar.

Maar nu even als horlogeliefhebber: Inderdaad een prachtig model, deze heeft me overtuigd dat nieuwe Seiko Turtles echt serieus iets toevoegen aan het assortiment van Seiko Divers :relaxed:

Correct :thumbsup:

In Thailand ligt de Zimbe inmiddels voor omgerekend €1000 in de winkel (terwijl dat nieuwprijs rond de €600 lag geloof ik.

Ook de Padi is flink geprijsd (>€450) Ik heb ze zelfs voor omgerekend €650 zien liggen!

Die Solar Tuna’s (limiteds) zien er maar fragiel uit terwijl de onderstaande Solar duiker mij wel aansprak:

3 likes

Dat wordt langzamerhand een beetje belachelijk voor een horloge dat in een andere kleur voor een euro of 300 te krijgen is.

Je moet wat voor een puist op saffierglas overhebben :wink:

1 like

Heb ik ook wel. Maar 1000 euro zou ik een beetje te gortig vinden.
(NB: op het moment dat ik besluit om hem te flipperen zal ik het schrijven van dit bericht met klem ontkennen) :wink:

Vergelijkinkje:

Blauwe of zwarte gewone Sumo kost (als je hem beetje voordelig pakt) 400 euro. Limited edition in geel 1800 euro inmiddels.

Nog eentje, regulier Monstertje 200 euro, gele limited edition SKZ203 nu inmiddels 3000 euro nieuw.

Het kan nog gekker dus :wink:
Over een jaar 1500 euro voor een nieuwe Turtle Limited Edition SRPA19?

Topper!

Ik kwam deze limited ook nog tegen, wat een design topper :wink:

1 like

Met een beetje mazzel wordt morgen de Padi bezorgd. Ik ben benieuwd. Eens rustig vergelijken met mijn vintage 6309.

1 like

Lekker. Elke dag dat je hem draagt pijn aan je ogen.

1 like
1 like

$885,- inclusief shipping, en dan komt daar waarschijnlijk nog een verrassing van de douane bovenop. Dat wordt een duur geintje…

1 like

Dacht ik ook al…
En bieden is nog bezig, ben benieuwd hoe het afloopt, is een indicatie hoeveel men over heeft voor dit horloge

Hou toch op met preken voor eigen parochie.

Zet een fatsoenlijke site op en doe je business.

6 likes

Verdomme wat mooi!!!

Zet je hem daarna op marktplaats dan? Hopelijk krijgen we dan een HF korting…

https://www.speurders.nl/overzicht/gebruiker-4065775/

3 likes