Nieuwe Seiko Prospex Turtle

Make me an offer I can’t refuse :smiley:

1 like

Ik zie zoon horloge niet als een investering.
En kan me ook niet voorstellen dat die daarvoor gekocht wordt, maar mooi is deze zeker.

Ja, ik geloof best dat je je dit niet kunt voorstellen. Maar toch is dit in het verleden al vele malen gebeurd.
Bedoel dit niet onaardig, hoor. Maar als je je een beetje in de materie verdiept, dan kom je erachter dat LE’s van modellen als het Monster en de Sumo als warme broodjes gaan. Ze zijn duurder dan de reguliere versies. Maar ze verkopen veel beter en ze stijgen hierna ook nog in waarde. Ik denk dus dat deze Turtle dat ook gaat doen. Alle tekenen zijn er gewoon.
Maar als je dit interessant vindt, dan is hierover nog wel wat meer te vinden op internet en daarnaast zijn er nog forumleden als Gratje, Sprinter en Robbie409 die experts zijn op dit gebied.

Wordt nu ook aangeboden op WUS:

http://forums.watchuseek.com/f29/wts-seiko-zimbe-turtle-limited-edition-new-box-3451266.html

$825.00 excl. import…dus +21% wordt 900 euro plus
Betrouwbare verkoper, dat wel.

Leuke foto’s erbij, kijk maar eens!

Die is alweer sold out.

Wederom een super mooie LE, maar wel de 2e al binnen het eerste jaar. Hoeveel zouden er nog gaan volgen?

Al even genieten:

:grinning:

3 likes

Hier nog even het ‘Zimbe Challenge’-filmpje.

Overigens is deze Zimbe al twee keer eerder uitgebreid in een (ander) topic besproken. Maar goed, het is ook wel 'n heel mooie LE!

2 likes

Is het niet mogelijk om hier een petitie te beginnen voor een NL limited turtle?

Precies dezelfde als de Thaise, maar dan met een mat oranje plaat :grinning:

1 like

Ik ben voor :wink:

Overigens zou het theoretisch ook echt kunnen. De bestelgrootte is minimaal 500 stuks bij Seiko Thailand. Dan is het mogelijk een eigen officieel geregistreerd Seiko horloge te laten produceren. Zo ook de SRP727K1 een tijdje geleden, die is gewoon door een privépersoon aangevraagd en was alleen op uitnodiging te bestellen bij hem. Reken overigens op 250-300 dollar per horloge om te laten maken (met box/extra band/etc), dus je moet wel wat spaarcentjes meebrengen :wink:

PS Over smaak valt te twisten bij deze Seiko baby tuna “Thailand LE edition 2”, maar uiteraard ook deze in mijn collectie :slight_smile:

Zie ook:
http://forums.watchuseek.com/f29/fs-bnib-seiko-thailand-limited-edition-2-a-2742282.html

1 like

Is er iemand die met photoshop een mat oranje plaat, grijze bezel en grijze wijzers kan maken?

Een mat grijze plaat, mat oranje bezel en wijzers lijkt me ook wel wat… Als iemand toch bezig is met photoshop :grin::smirk:

Ah ik dacht beide LE, my bad!

1 like

:thumbsup:

1 like

Zeer mooi!!

Mooiste Turtle die ik ooit zag.

Ik heb de srp073 gehad, die met de gouden cijfers op de bezel. Heb ik binnen twee weken geretourneerd en daarvoor in de plaats de sbdc029 Shogun genomen.

1 like

Aah de SRP775 bedoel je? De Shogun is inderdaad weer net een trede hoger, titanium en saffierglas. Kwam de LE Turtle net te laat voor je…
Maar Shogun zeker ook een goede keuze! Heb zelf de Shogun SBDC009, vond oranje weer eens wat anders :wink:

(foto van internet)

1 like

Ja die Turtle bedoel ik, de SRP775. Ik zat even mis. Dat klokje was niet mijn kopje thee. Ik heb de sbdc029 met saffier en ben enorm blij met de klok.
Jouw oranje versie is ook top trouwens.

1 like

Precies! Indien een vergrootglaasje: dan aan de binnenkant van het glas! :wink:

Ik heb nog nooit een date-magnifier aan de binnenkant van de crystal bij een horloge gezien. Welk(-e) horloges hebben dat?

Ik vind de magnifier bij de meeste horloges niet top. Rolex Submariner no-date prefereer ik bijvoorbeeld boven de date versie.