Nieuwe Seiko 'Turtle' Topic

Is een SRP777 geen turtle?

1 like

Dat is een turtle.

juist ja. Maar veel concurrent met skx en tuna

En nu eerst eens op tijd zetten.

6 likes

Nice!

Hier is ook niks mis mee

4 likes

Ik ging in eerste instantie voor de blauwe 773 of de zwarte met gouden accenten 775 maar ben overstag gegaan voor de PADI.

Wow! Nu heeft Rob blijkbaar een ‘Coke’ en ‘Batman’ versie van de turtles ook!

1 like

2 !!! (TWEE) Seiko’s !? Jij Louis?? :slight_smile:

3 likes

O.k. dan, gefeliciteerd!:slight_smile:

Hier ook een 777J ontvangen.



11 likes

Damn, nu wil ik er óók een. Dit forum is echt killing…

Vraagje: hoe bevalt de stalen band? Hoe verhoud 'ie zich tot de 007, Seiko 5, Monster bracelets? Daar zit m.i. namelijk flink wat verschil tussen.

Verdomme wat mooi!

Mijn Solar Diver toch maar weer weg doen en dan deze halen…

Ik twijfel tussen de zwarte en de zwart met gouden, lastig…

3 likes

De stalen band en de kast dragen heerlijk. Wel rammelt de sluiting een beetje. Gek maar ik heb nog nooit een 007 gedragen dus daar kan ik hem niet mee vergelijken.

Voor mensen die nog over de streep geholpen moeten worden: https://www.hodinkee.com/articles/long-term-wear-report-on-the-seiko-turtle-srp-775-black-and-gold

Ja die zwart met gouden is ook apart. Dacht alleen dat Rob de K versies niet meer zou verkopen als de J versies binnen zijn. Zal es vragen…

De 777-K is ook van de site af sinds de 777-J er op staat.

In juni komen volgens Robs Facebook bericht de
773-J (blauw) 775-J (zwart goud) en 779-J (Pepsi bezel) binnen
en zullen de K versies vervallen omdat hij deze niet meer mag verkopen.

Overigens zijn alleen de 773 (blauw) en de 775 (goud zwart) op staal.
De andere 2 zijn op rubber.

1 like

Keuzes keuzes…

De Srpa21 Padi staat sowieso op mijn lijst en vind de zwart gouden srp775 stiekem ook wel wat hebben :relaxed:

1 like

775 voor mij maar ik wacht nog even af. Zou ze eigenlijk in het echt willen zien eerst.

Zou ze ook graag allemaal even in het echt willen zien idd

1 like

Woorden van de Almighty Seiko San:

(Over positionering van de Turtle ten opzichte van Sumo en SKX)

'Turtle zit netjes tussen ze in, ik denk dat de band zelfs iets beter klopt met zijn 22mm.

SKX009 heeft geen stalen band, alleen die rammelende Jubilee, vergelijking zou met een Oyster kunnen.

Afwerking van de kast van de Turtle is gewoon goed, de deksel is mooier dan een SKX009 deksel, de afwerking van de kast is bij een Sumo weer mooier.’

1 like