Nieuwe Seiko 'Turtle' Topic

Side by side

5 likes

De SKX mooier in verhouding !!

En, wat je je mening?

Welke verhouding? En wat is daar mooier aan? Ik hoor die kreet vaak inzake de Schildpad maar veel concreter wordt het nooit…

Ik heb beide mogen bezichtigen en vind de bezel icm met de kast van de SKX een betere verhouding hebben dan de bezel icm de typerende kast van de turtle…mijn inziens maakt dat de turlte een groot wat lomp (sorry voor deze woordspeling) horloge en niet echt verfijnd.

Dit blijft natuurlijk mijn inziens…ieder daarover zijn mening vandaar mijn verkoop na een klein uur van de turtle !

Misschien een niet zo duidelijke uitleg maar is ook lastig…stukje gevoel ook denk ik.

1 like

Zo vind ik dan de gladdere kastvorm zonder welvingen mooier en naar mijn mening oogt de nieuwe minder lomp.

1 like

Dat is zeker waar. Toch zal voor mij de turtle het niet meer worden…hoe mooi ik het model zo op het oog blijf waarderen…

Een review volgt spoedig. Zal er niet op vooruit lopen :wink:

Extra foto’s als goedmakertje. Sorry voor de povere kwaliteit , oplader van de Nikon is er mee opgehouden.

4 likes

Wat is dat nou weer voor belachelijk weloverwogen antwoord???

Ga gewoon effe lekker vooruit lopen lopen!

1 like

Het is eigenlijk heel eenvoudig.

De nieuwe heeft een iets grotere carrosserie, een andere
motor onder de kap en het dashboard heeft een andere indeling.

:grin:

Grt.

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Als ik uitgeflipperd ben heb ik alle tijd. :wink:

Hij moet wel snel zijn met zijn review, want voordat je het in de gaten hebt, zijn die horloges weer doorgeflipperd​:scream::scream::wink:

1 like

Als ik de foto’s heb kunnen ze weg, wat ik er van vond onthoud ik wel :joy:

2 likes

Die horloges hebben nauwelijks tijd om in te branden op je netvlies😱

1 like

Komt goed ik oordeel sowieso altijd heel snel op basis van een beetje input :wink:

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Soms begrijp ik die speed flipperaars niet; de Turtle gaat hier voorlopig niet weg! :slight_smile:

5 likes

Nee, ik dus ook niet. Maar ik neem dan ook de tijd om me te verdiepen in een horloge en bekijk het ook altijd eerst 'ns in het echt. En dan beslis ik of het wat voor me is. Ik heb namelijk echt geen zin en tijd om wekelijks een of meerder horloges te moeten verhandelen. Zeker de laatste jaren, als ik iets koop, dan koop ik het omdat ik het echt te gek vind. Ik voel dan ook zelden de behoefte om het (snel) weer weg te doen.

Zie die van mij voorlopig ook niet vertrekken. Sterker nog, er komt er deze zomer nog een bij!:slight_smile:

1 like

Ik heb nu een aantal jaren een SKX007 en sinds precies twee weken ook een SRP777 (new Turtle). Heb eens een aantal gedachten en bevindingen opgeschreven in een apart topicje.

Sorry @anon50762135EV, ik hield het gewoon niet meer vol om te wachten op jouw review en dit moest ik gewoon even kwijt.:wink:
Ben nog steeds benieuwd naar jouw ervaringen!

2 likes