Nieuwe Seiko 'Turtle' Topic

Hoi, Ik kan een gouden Turtle ( SRP775K1 op stalen band ) nieuw kopen via Ebay ( @ $ 319,-- ) vanuit Malta neem aan dat ik dan geen invoerrechten hoef te betalen ? En is de bandmaat met 100% zekerheid 22mm ?

Malta is een Schengenland, dus geen invoerrechten inderdaad.
En de band is inderdaad 22 mm. :thumbsup:

Blijft n topperr, de gouwe ;D

2 likes

Idd en $ 319,–( +/- 306 EUR ) incl. shipment via DHL lijkt mij een keurige prijs ( toch ) ?

1 like

Ik denk het wel. Zie er overigens net eentje te koop komen hier op het forum voor €270,-.

1 like

Hoe makkelijk en betrouwbaar kan het zijn. :wink:

2 likes

En precies die heb ik gekocht :wink:

4 likes

Aiii, mijn huis dealer stuurt mij net de volgende foto…

Morgen maar eens even langs gaan…

7 likes

I love my Turtle!

5 likes

Die is erg tof! Zag m al voorbijkomen op Diverswatches.

5 likes

Heb er ook een paar… klik de foto

3 likes

Damn…ik heb alleen de onderste 2. Waarvan de onderste TE KOOP staat :wink:

1 like

Ik zie dat die nieuwe groene LE nog ontbreekt.:slight_smile:

Nog steeds blij met dit duo!

3 likes

M’n Turtle op een Bond NATO van Monsterwatches :sunglasses:

Die moet er nog komen ja… tips ?

Staat hem goed, top

Om aan 'n groene te komen, bedoel je?
Nou nee. Moet zeggen dat ik aanzienlijk minder met horloges bezig ben, de laatste tijd. Dus eh… ik neem aan dat je de bekende adresjes/forumleden al hebt geprobeerd? Zelf importeren gaat waarschijnlijk niet meer, want al uitverkocht, denk ik?

De groene Asia Limited Turtle SRPB01

Niet gekocht. Is dus een andere dan de Turtle Limited Laguna (SRPB11).

3 likes

Vandaag mijn SRP777 binnen gekregen. Erg blij mee! Nu de straps … Ik ben bezig met Ko voor een mooie strap en heb vandaag even een losse strap van leer erop gezet … voelt toch wel wat iel aan vergeleken met de rubber strap waar het op geleverd werd. Volgens mij heeft dit ook met de dikte te maken … Ideeën? Moet een beetje strap toch wel 3 a 4 mm zijn om massa te hebben in verhouding met de kast?

(BTW: een metalen band is een “No Go” voor mij, al vindt ik oyster achtige banden mooi op plaatjes en bij andere, gruwel ik er van op me eigen pols, ongeacht het horloge :grin:)

2 likes