Nieuwe Seiko 'Turtle' Topic

Ik ben ook wat aan het uitkijken maar momenteel vind ik ze nog niet aan een deftige prijs, daar meestal nog import moet bijgerekend worden.
Even afwachten tot Rob ze in assortiment heeft…
Wel jammer dat je niet vrij kan kiezen van band, ofwel neem je de Pepsi of de Zwarte op rubber, ofwel de Gilt-Gold of de Blauwe op metalen band…
Ik twijfel zwaar tussen de Blauwe en de Gold, ik wil echt wel die metalen band… maar aan de andere kant wil ik ook wel opnieuw een pepsi… Twijfels, twijfels :flushed:

Als de douane mee werkt moet het wel lukken deze week…hoop ik :slight_smile:

Ik vind dit kastmodel echt niet mooi. De naam rurale begrijp ik echter wel, maar dat helpt niet.

Spannend…!

Rob de modder :wink:

@johngo Ja, moet volgens mij wel 'n mouw aan te passen zijn. Geen horloge modbaarder :wink: dan een Seiko duiker en geen grotere modding guru dan Rob. Gewoon even je wens voorleggen.

:cry:

@marnixmoed @TagEd

Bedankt voor de tip! Even afwachten tot hij ze heeft en dan ga ik 'm eens contacteren :wink:

1 like

Ouch, dat is een behoorlijke som… :frowning:

Oei oei oei… Het kost wat om één van de 1e te zijn…

Voor t dubbele zou je em zelf kunnen ophalen…

Ik ben benieuwd wat ze bij Rob gaan doen.

Hier in Belgie sinds vandaag beschikbaar bij de AD.
Al iemand met verschillende straps geexperimenteerd?

euh, ja

Heb mijn bestelling bij Rob wegens andere prioriteiten (huis gekocht) dit weekend moeten afmelden. En dan gaan nu de nieuwe aankopen op gang komen en kan het spijt krijgen beginnen.

1 like

New Turtle Owner present!

10 likes

Draag hem ook al een poosje…

11 likes

Er komt ook een speciale PADI uitvoering ter ere van de samenwerking van Seiko daarmee, geinige Pepsi met nog wat extra accenten.

9 likes

Mooi!

Waar is deze versie te bestellen?

Die is tof!!

Had nog nooit van PADI gehoord. Maar ik ben dan ook slechts 'n professioneel deskdiver. :wink:
Maar dat ziet er wel leuk uit! Zag trouwens dat er ook een special edition SUN/Kinetic GMT Tuna komt die er ook niet verkeerd uitziet, imo.

@Sprinter Wat voor jou? :grinning:

3 likes