Gooit Ted daar raak zeker
Ik bedoel Sam Malone
Meer foto’s aub! Bij daglicht reuze benieuwd. De 41mm zie ik of niet. Toch gefeliciteerd met je NA!
https://www.horlogeforum.nl/t/na-tudor-heritage-black-bay-m79230b/272847/22
Het is inderdaad de 41mm
Ik vind hem heel geslaagd. Alleen die potnagels op de band vind ik niet mooi
Op YouTube al een filmpje gezien van iemand die 'm niet wilde hebben. Paar uur later nieuw filmpje dat hij er toch één gekocht heeft.
Volgens mij zijn ze dus momenteel nog op voorraad. Succes en van harte alvast!
Zelf had ik stille hoop op een Bb58 Gmt. Pelagos in 39mm, sweet.
We zullen helaas tot volgend jaar moeten wachten denk ik tot de volgende release.
Jenni Elle zegt in haar review van de bb58 blue dat er dus dit jaar nog aantal releases komen. Laten we daar op hopen😁
Ik vind hem mooi maar niet zo mooi dat je zegt: Wauw! Hij heeft niet de magie van de zwarte, en die zal mijn collectie dan ook niet verlaten.
nee dat zegt ze niet, je moet niet alleen maar naar haar kijken he maar ook luisteren😂
Die band is zooooooooooooo lillek.
Dat trapsgewijs smaller worden ook. Bij Rolex krijg je een smooth egale versmalling v/d band.
Hier zijn het net blokken. Als een traptrede. En dan die afschuwelijke fake rivet… bah
Maar idd. De lugs zijn wel mooi.
Overdrijven is ook een kunst zoals met alles vind ik dat een foto dit nogal uitvergroot. Om de pols is’t niet meer dan een leuk extra detail die bijdraagt tot de retro stijl.
Ik ben het wel eens dat de blauwe zonder had gekund.