Nieuwe Tudor BB58 blue bezel

Rondje langs de velden, 1x aanbetaling gevraagd, 1x op de lijst en de derde doet niet aan lijsten. Je moet daar volgens de dame gewoon elke dag langs de winkel gaan :slight_smile:

Kan me dit van 2 jaar geleden ook herinneren, toen op vakantie naar Sicillie lagen de horloges daar volop. Sommige forumleden kregen zelfs korting…

1 like

Wel koel dat we daar als horlogeforum zo bekend zijn :sunglasses:

4 likes

Dan heb je @OnePiece z’n bericht totaal niet gelezen :joy:

2 likes

Jawel. Ik wij staan aan dezelfde kant. Die quote was ook in algemene zin.

Ah oke.

Look at all the sentences which seem true and question them.
David Reisman

Deze vraag kun je beter stellen in Tudor Only:

Daar zitten nog veel meer kenners, ûh … liefhebbers. :wink:

Zijn er hier mensen die meer dan list zouden betalen voor de bb58 Blue?

Heb je er een te koop dan?:hushed:

op chrono werden ze in eerste instantie in ieder geval vrijwel niet verkocht maar nu na het weekend zijn er toch flink wat weg waarvan de vraagprijs op 4300-4500 lag.
Op MP staat er een waar het hoogste bod 3600 is bij een vraagprijs van 4k.

Was gewoon benieuwd! Volgens mij is het namelijk echt een hype die maar paar weken tot maanden duurt… daarna voor list of minder dan list op te pikken.

https://i.pinimg.com/originals/21/01/e2/2101e23009f4950fc76148f543009e21.gif

1 like

Nooit. Voor geen enkel nieuw horloge trouwens.

2 likes

Nee ik ook niet.

1 like

Beste dreski, ik zag dat u een Casio Duro had aangeboden. Jammergenoeg was iemand me voor. Ik weet maar geen website te vinden waarop deze te koop is. Heeft u misschien advies voor mij?

Groeten,
Een 15 jarige knul die een horloge zoekt die water resistant is (10 ATM), net is (bijv. Afspraakje/Begrafenis, maar ook goed is voor dagelijks gebruik.

Ligt een bb58 blue op leer, gassan hoofdkantoor…

Never ever boven list voor wat dan ook en zeker niet voor een run of the mill Tudor.

2 likes

quote=“Floris1, post:326, topic:272292, full:true”]
Beste dreski, ik zag dat u een Casio Duro had aangeboden. Jammergenoeg was iemand me voor. Ik weet maar geen website te vinden waarop deze te koop is. Heeft u misschien advies voor mij?

Groeten,
Een 15 jarige knul die een horloge zoekt die water resistant is (10 ATM), net is (bijv. Afspraakje/Begrafenis, maar ook goed is voor dagelijks gebruik.
[/quote]

Deze kun je op ebay kopen vanuit de USA…[

potverdikkie, kende dat model niet maar die is echt lekker! Misschien zo maar eens m’n volgende aankoop

Succes :no_mouth:

Ja gaaf! Ik wacht op de mintgroene…