Nijmege01

Leuke ruil gedaan met Maurice. Goede en prettige communicatie, Snel zaken gedaan en het pakje was goed verpakt binnengekomen.
Aanrader!

@nijmege01

Bedankt voor de leuke deal met de Florijn in de hoofdrol! ING werkte vanuit mijn kan niet echt mee, maar je hebt geduldig afgewacht.
Ik ben erg tevreden!

Horloge verkocht aan Maurice. Prima ervaring. Prettige en vlotte communicatie en aardige kerel. Aanrader.

Groeten,

Tecco

Praetorian overgenomen van @Nijmege01:

Leuke klok, goed contact en snelle verzending. Het is prima zaken doen met Maurice! :ok_hand:

Leuke deal met @nijmege01 gemaakt. Snel verzonden, keurig ingepakt en uitstekende communicatie. Top verkoper! :raised_hands:

1 like

Leuke transactie met @nijmege01. Goede en snelle communicatie en snelle betaling; Aanrader!

Een horloge geruild met @nijmege01
Zeer snelle reactie en verzending van Maurice!
Communicatie ook top! Super goed verpakt.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst :thumbsup:

Ook met veel plezier een horloge geruild met Maurice.
Leuke ontmoeting en fijne ruil.
Voor herhaling vatbaar! :thumbsup:

1 like

Mini monster verkocht aan Maurice @nijmege01. Vlot contact. Snelle betaling.

Top dus :thumbsup:

1 like

Horloge gekocht van @nijmege01
Communicatie ging soepel en verdere vragen over het horloge of extra foto’s was geen enkel probleem.
Na betaling is het horloge vrijwel gelijk dezelfde dag verzonden en de volgende dag stond de PostNL al voor de deur!

@nijmege01 Bedankt!

1 like

Deze heb ik weer overgenomen van Maurice, ging snel en makkelijk, nu in blijde afwachting :wave:
Bedankt @nijmege01

1 like

Vandaag een horloge ontvangen van @nijmege01 Maurice
zoals in de verkooptopic verteld: 1x gedragen als nieuw ,werkelijk perfect ! :ok_hand:
Prima horloge ! een vakantieklok!!!:wine_glass: Haha: :grinning:
een goede communicatie, snel geleverd ,en heel goed verpakt ,aangetekend !
perfect gegaan ,zou zo weer wat overnemen van Maurice .
TOP ! :thumbsup:

1 like

Vandaag m’n G Shock binnen gekregen die geruild is tegen m’n TW Steel.

Nadat ik m’n ex vriendin in had gezet als marketing was @nijmege01 / Maurice er als de kippen bij!
Uiteindelijk heel leuk contact gehad, een prettige deal, maar uiteindelijk zit ik nog steeds met die ex te kijken :wink:

Maar even zonder gein; Maurice is een leuke kerel, reageert snel, komt z’n afspraken erg goed na, beloofd wat ie doet en doet wat ie beloofd!

Een volgende deal zal ik zeker niet uitsluiten met Maurice, maar ook voor een ander zal ik hem zeker aanbevelen.

Ik hoop dat je vrouw blij is met de TW Steel.

Tot snel!

Groet Johan

1 like

Topdeal met Maurice. Geld overgemaakt en binnen een paar uur lag het pakketje al op het postkantoor om een dag later in onverispelijke staat bij mij aan te komen.
Topper!!
Jur

Zojuist (ja op 1e kerstdag, gewoon omdat t kan), een horloge opgehaald bij @nijmege01.
Wat een top gozer, gevoelsmatig alsof ik er al jaren over de vloer kwam. Horloge beter dan omschreven als ‘goed’, lekkere bakkies koffie en een gezellige babbel met een liefhebber.
Maurice bedankt voor de gastvrijheid op 1e kerstdag. Topper!!!

1 like

Graag gedaan!
Heel veel draag plezier en spreken mekaar zeker nog!

2 likes

Leuke deal gedaan met @nijmege01 waarbij we onder het genot van een kopje koffie en een kopje thee leuk over onze horlogehobby hebben gepraat. Maurice is een aardige vent, communiceert vlot en levert een prachtig horloge. Ik doe graag weer zaken met hem! :thumbsup:

3 likes

Onlangs een Citizen overgenomen van @nijmege01.
Goede heldere communicatie, goede verpakking en eigenlijk beter dan geadverteerd!
Will buy again!

1 like

Snel zaken kunnen doen met Maurice. Vlotte en prettige communicatie. Betaling was een fluitje van een cent.
Veel draagplezier van de TW, is zeker met de zomer in aantocht een mooi blauwe eyecatcher.
Nijmege01: :+1::+1::+1::+1::+1: 5/5 duimen :grin:

1 like

Deze week een mooie deal gemaakt met Maurice! @nijmege01

Hij had zijn Citizen Orca te ruil aangeboden, ik had niks te ruilen maar wou hem graag overnemen.
Leuk en vlot contact, het was een prettige deal.

Echt een topper !

Groet Albert

1 like