Nl gmt!

Lijkt er op dat ze geen keuze konden maken tussen de gmt

en de dual time

dus een beetje van beide en niks van zichzelf. Hoewel? De aramar heeft wel naar beneden buigende lugs.

Volgens mij heb je helemaal gelijk. Was distributeur van steinhart in nederland. Weet niet of hij nog forumlid is of niet. Denk het eigenlijk wel. Als je ff genoeg hebt van horloges dan kom je gewoon niet meer op de site maar lijkt me niet dat je je aanmelding ongedaan maakt toch?

Fijn, een Steinhart hommage…

1 like

Weer geen keramische bezel, en ik hoop dat dat roze op die lunette rood is in het echt, want onder water is dat erg slecht te zien…

@MGS kom er maar in!

1 like

Nee, beide een Rolex kopie…

Geef je sarcasme meter ff een tikkie :wink:

gr, HJR

3 likes

Want onder water is het ook handig om een GMT functie te hebben…

2 likes

Als je een flink stuk afdrijft wel :slight_smile:

2 likes

Je meent het…

1 like

Lijkt me een redelijke deal. Maar weer zo’n hommage… Kan daar niet echt heel enthousiast van worden.
Maakt niet uit. Jij vindt 't leuk, dus veel plezier ermee!

Euuuh bedoel je mij :confused:? Ik heb dit topic geopend omdat ik benieuwd was naar de mening van mijn mede forummers, vind het altijd wel interessant om verschillende meningen te lezen. Afgezien daarvan ben ik het wel eens met je conclusie. :wink:

1 like

Moest ff wakker worden hehehe…

1 like

Voor mij ook een beetje ‘de zoveelste’. Dat had toch best wat origineler gekund? Gelukkig valt de prijs nog mee (als de kwaliteit in orde is, maar de foto’s geven een redelijke indruk). Van de andere kant is voor dat bedrag behoorlijk veel te koop…

Als het ontwerp je niet stoort, lijkt t me zeker value4money.

Overigens Is een 2836 GMT minder mainstream dan een 2893 en daardoor misschien moeilijker te service. Dat.is tenminste wat ik in een wat oudere post op WUS Had gelezen.

Leuk dat er een draadje is over dit horloge. Ik ben niet echt heel erg actief meer hier, dus vandaar dat ik het nu pas zie. De concurrentie is moordend met dit ontwerp, ik ga hier een kleine serie van laten maken en that’s it. Er komen dit jaar een aantal andere horloges uit die geen concurrentie hebben vanuit de bekende replica Rolex Steinhart stal. Ik kijk er nu al naar uit. Overigens is de Worldport GMT volledig nieuw en geen onderdeel is gelijk met welk horloge dan ook. Ik heb naar eigen specs een prototype laten bouwen (en dat is behoorlijk duur…). Ik gebruik en zal ook nooit onderdelen van enige andere firma gaan gebruiken. En ZEKER niet van Steinhart. Ik heb de Worldport GMT (de witte) zelf een maand lang op vakantie gedragen. Echt een heel erg fijn horloge. Comfortabel, loopt loep zuiver en de lume blijft de hele nacht nagloeien. En met +10 uur tijdverschil was de 24h bezel een uitkomst.

2 likes

Ja, degene die ook Black By achtige ontwerpen in z’n collectie heeft.

Ben benieuwd!

Kijk, dat is nieuws! Ben ook benieuwd. En de relatie tussen jou en Gunther is na dat gedoe met de arctic totaal bekoeld om het zacht te zeggen?

gr, HJR

Dan druk je het nog zacht uit. Ik ben als een hond behandeld door hem. Zegt genoeg over die man. Maar we hebben daardoor nu wel ons eigen merk. Dus het heeft zeer zeker wat positiefs opgeleverd!