NL horloge merken

Nop …

En Tiedabbeljoustiel dan ??

Ook Nederlands.

Elf.

Als die Michiel de Michiel is die ik denk dat Michiel is… dan ga ik nog niets verklappen… :)… 't is een klein wereldje…

Uiteraard neem ik alles wat hier geschreven wordt ook mee… vooralsnog heb je als “microbrand” niet de financieën, noch de capaciteit om zelf je uurwerken te gaan maken…
Dus… moet je op een andere manier de “gevoelige snaar” van de horloge liefhebber gaan kietelen… hoe?.. materialen… ontwerpen… verhaal is ook iets… maar wat kun je als verhaal naar buiten brengen als je net begint?.. je betovergrootvader’s prestaties ophemelen?.. da’s één manier… maar daar ga ik mijn vingers niet aan branden… 'k heb de man nooit gekend… :smile:
Mijn grootvader dan?.. dat was maar een “eenvoudige Melkveehouder”… maar wel met een gevoel voor techniek… dat zit er bij ons wel in… als ik ooit met een horloge met koeievlekken kom… dan weet je waarom… .
nu 2 jaar Lid op dit forum… en ik herinner me nog hoe ik hier binnen kwam… 't idee rees om een eigen merk te starten… en nu?.. kom ik daar door het werk voor andere NEDERLANDSE horlogemerken nog niet aan toe… eerst de SUBDELTA’s maar eens uit de draaibank stampen… :slight_smile:

1 like

Mooi gesproken/ geschreven Arthur👍

Het is vooral een visueel avontuur.

Al is de techniek nog zo indrukwekkend.
Als men de klok niet mooi vindt is de aanschaf ver weg.
Of weer snel in de flipperkast. :wink:

Grt.

1 like