Nog steeds superblij

Als ik hem bekijk denk ik meteen, dat is me toch fout, maar tegelijkertijd voel ik me ook een beetje jaloers Haha. Top horloge!!

2 likes

Welk Typenummer is dit eigenlijk?

Ik zou vooral bang zijn voor acute misselijkheid. Voor wat betreft het horloge ga ik met @HanDavinci mee. :+1:t2:

3 likes

Dit is de 116613LB

Neuh.

4 likes

Dit is nou een horloge die je met een goed gevoel moet durven dragen. Niks verstoppen. Deze moet gezien worden. Als je deze verstopt heb je niet de goeie gekocht.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

1 like

Sommige antwoorden verdienen een persoonlijker bedankje dan een ‘simpele’ klik op de like-button. Dank je wel voor deze mooie reactie!

4 likes

Mocht ik ooit de Lotto winnen, dan schaf ik direct een volledig gouden Daydate aan. Die draag ik vervolgens enkel stiekem als ik alleen thuis ben :hugs:

2 likes

Heel eerlijk, ook zonder bandje is het niet aan mij besteed, maar blij dat het bandje weg is… :wink:

Maarre, geniet er van!

1 like

Hij mag zeker gezien worden, maar normaliter valt hij (net als dat stukje tatoeage) ‘netjes’ weg onder mijn colbert (en dat is prima, ik hoef er niet mee te koop te lopen). Dat hij bij bepaalde bewegingen even onder het jasje uitschiet, tja :slight_smile: …dat is toch ook spannender :wink:

1 like

Er zijn ook uitzonderingen natuurlijk :wink:

1 like

Voor een polsomtrek van 18cm…?
Oh, ik zie het al: one size fits all :joy:

1 like

Hmm… Dat weet ik zo net nog niet

1 like

Geweldig! Ook de armband :+1: Als ik zelf niet zo’ n krasjesneuroot zou zijn, zou ik zeggen hup die armband erbij!

1 like

Lekker je eigen gang gaan! Dat gebeurt namelijk te weinig…
En dat kralenbandje zal I.v.m. De kwaliteit je Rolex echt niet beschadigen…

We zullen je in ieder geval herkennen wanneer je een HF-er tegenkomt! :grin:. Veel plezier met veel (eigen)wijsheid!!

1 like

:+1::facepunch:

Laat ze maar reutemeteutelen over kraaltjes en pennetrekken… Het blijft een knaller van een horloge, geniet ervan.:+1:

1 like

:joy::joy::+1:

“If you have it, flaunt it” Zei de grote Jinek eens…
Of ging dat niet over horloges?

1 like

Haha wat een klapper, mooi man. Je weet het, maar je hebt er maling aan. Is toch prima?

Alleen hoe stoer alles ook is, de kraaltjes doen dit wel teniet…:joy:

1 like