Nooit geweten

Elvis een liefhebber was

1 like

Misschien even samenvoegen?

Geen idee hoe, ga je gang :wink:

Elvis was ook een soort van ambassadeur van Hamilton. Hij had zelf een om in 1961 bij de filmopname van “Blue Hawaii”. Vanaf dat die film uitkwam, is de verkoop van dat model enorm gestegen.
Zelf heb ik er ook een en draag het af en toe, ik vind het dan ook een zeer apart en fraai vormgegeven horloge.!

5 likes

Dat ie een Ventura had dat wist ik maar ik wist niet dat ook verzamelde/ ruilde.

Ventura blijft een klassieker natuurlijk :+1:

Van glitter en geld en mooie dingen en vrouwen, bedoel je? :laughing:

3 likes

Dat wist ik natuurlijk dan weer wel :wink:

1 like

Best wel zonde ;Gouden horloge Elvis Presley onder de hamer .

4 likes

Wil je het woord “Mooi” niet in een topic over Elvis gebruiken?

Het is guddumme niet bepaald een stijlicoon, maar meer een omhoog gevallen redneck met meer poen dan smaak. Mooi… brrrrrrrr…

Dat gezegd hebbende: De Ventura was cool, zowel technisch als qua ontwerp.

ik heb ook helemaal niks met E.

zijn muziek is nu al zo vaak gedraaid, dat ik het “afgezaagd” begin te vinden.

Ik heb Elvis altijd gezien als een minder getalenteerde witte versie van Ray Charles. Sterker nog, z’n eerste album was gewoon een coverplaat.

Doet u mij de originele maar. Met zwarte meneren. Zonder pakken met parels er op. :slight_smile:

Ook had Ray Charles vaak horloges aan, wat me altijd intrigeerde.
81063

Blijkbaar heeft ie ooit tegen Journe gezegd dat één van Journe’s kasten de mooiste was die hij ooit gevoeld had. :slight_smile:

Uiteraard wat hij mooi vond, maar zoals we allemaal heel goed begrijpen, “de gustibus non disputandum est”, nietwaar? :wink:

1 like

Maar hij kon wel een deuntje zingen (en een beetje heupwiegen)…

1 like

Ik heb een vriend uit de VS die Bud heet. Toen ik m’n afkeer van Elvis ooit aan hem uit probeerde te leggen keek hij me over z’n bier aan en zei met z’n zware southern drawl:

"Don’t talk shit about the King, boy"

Blijkbaar kon Elvis dat dus zo goed dat er anno 20xx mensen bestaan die er emoties bij hebben. :slight_smile:

En daar gaat het om.

Ben geen uitgesproken Elvis fan maar ik kan zijn bijdrage aan de hedendaagse muziek wel waarderen. Het is net als horloges en horlogemerken; er zijn genoeg iconen maar je hoeft ze niet perse mooi te vinden om hun invloed te (kunnen) waarderen.

1 like