Nr 44

Ik bedenk me ineens dat ik me hier nooit heb voorgesteld. Ik ben RovaGo en woon in Noord België.
Toen ik 6 jaar oud was kreeg ik mijn eerste horloge die nu 44 jaar later nog steeds loopt.

Enkele jaren later kreeg ik mijn eerste duiker echter die is gestolen en kan ik geen foto meer van tonen helaas.

Jaren daarna met allerlei horloges gedaan te hebben, zoals een Swatch en een Seiko quartz horloge. Jaren later heb ik op www.monsterwatch.nl mijn daily beater aangeschaft. Ook ineens door Rob laten voorzien van een saffier glaasje.

Enkele jaren later wilde ik toch een dresser, maar wel een speciaal exemplaar van een gerenomeerd merk. Ga je googlen en ben toen in oktober 2015 hier op het HF terecht gekomen, eerst kijk je wat rond. Maak je een account aan en schaf je een mooi klokje aan.

Een Seiko SRX001, via de Horlogemarkt.nl kwam ik bij bomproof verpakker @Slider_7 terecht.

Helemaal trots op mijn aankoop.Dan ga je dagelijks alles op het forum lezen, plaatjes kijken en voor je het weet heeft het virus je te pakken. Ondanks alle inentingen en beschermmiddelen van rubber.

BESMET.

Dan ga je verder kijken, een automaat die betaalbaar is weer een Seiko SNZG15 van @Marcel1982.

Na wat in de vintage hoek rondgekeken te hebben, bedenk ik me ineens dat het gouden horloge van Opa nog ergens in de kast ligt. Dus deze hier getoond, kon wel wat onderhoud gebruiken na 35 jaar. Kreeg ik van @inca aangeboden dat hij deze wel wilde servicen. Daar ik nog wat meer horloges had waar wel wat mee was, gevraagd aan Inca of hij dat ook kon fiksen. Geen enkel probleem.

Als je dan al je horloges terugvind die je in de jaren verzameld hebt, moet er ook een kist omheen. Wederom was Slider_7 de leverancier.

Dan begint het HFLE2016 topic en ben je enthousiast om daar aan mee toe doen. Door me te verdiepen wat er in het verleden allemaal gemaakt is in de LE jaren, zie ik daar de P1lot One langskomen.

Gelijk was ik verkocht. Wat een prachtige klok. Die wil ik ook. Maar op een forum waar maar 52 stuks ooit zijn verkocht met zoveel liefhebbers vind die maar…

Totdat ik maandagavond laat het bericht van @snoeike dat nr44 op de markt kwam heb ik direct toegehapt en daar is ie dan. Gelijk op zwarte NATO gedaan.

En nu maar door sparen voor de graal:

Bedankt voor het kijken.

22 likes

Alsnog welkom :wink:

Goed bezig. :thumbsup:

Alsnog welkom, ik denk dat je met je Helicon hier de recordhouder bent in het anti-flipperen :grinning:

Welkom.

Mooi! Groeten van nr 17

Mooi verhaal!

Mooi man en welkom :+1::grinning:

Welkom!
Je hebt een mooie collectie!:+1:

Gefeliciteerd met je Nr.44, volgende keer moet ik sneller beslissen. :slight_smile:

Welkom!!
Leuk verhaal
Hoop snel je grail hier te zien

Mooi verslag over de opbouw van je collectie. Als ik de progressie zie, denk ik dat die graal er ook nog wel een keer komt. Succes en plezier hier op het HF gewenst.

Wees welkom hier op dit forum, een mooi verhaal en een leuke collectie :thumbsup: Ik heb ook nog steeds mijn allereerste horloge in mijn bezit, nu al 42 jaar, en deze doet het ook nog .groetjes

Welkom en de groeten van P1lot #49

Welkom; leuke intro!

Welkom :disappointed::+1:

Welkom!! Mooi verhaal!

Ik zie zojuist dat ik een niet al te vrolijke emoticon gebruikt had. Sorry hiervoor.
Ik bedoelde namelijk :
Welkom :smile::+1:

Ben de intentie is duidelijk hoor​:grinning::+1::+1:

1 like

Welkom! :smile: