Number4

Meerdere horlogedeals buiten het forum om gedaan met Luuk (@Number4). Betrouwbare en enthousiaste horlogeliefhebber die garant staat voor snelle afhandeling en getrouwe weergave van de staat van zijn horloges.

Aanrader!

1 like

Met Luuk ook laatst een geslaagde transactie gedaan na bemiddeling van @anon50762135EV.

Heeft 150 kilometer gereden op een zondagmiddag middan om het horloge op te halen.

Prettig gesprek gehad!

Horloge verkocht aan Luuk / @Number4. Prettige communicatie en het geld werd direct overgemaakt :+1:

Horloge overgenomen van Luuk. Ging eigenlijk via Marktplaats in eerste instantie. We hadden al eerder contact, dus de link was snel gelegd :smile:
Prima contact en afhandeling.

Zou zo weer iets bij hem kopen. :+1:

Hier ook prettige ervaringen met Luuk.
Al een paar keer over een weer wat van elkaar overgenomen.
Zeker een aanrader.

mvg. Hans

Wederom een leuke deal met luuk gedaan op naar de volgende;)
betrouwbaar en aardige vent.

1 like

Ook hier een goede en snelle ervaring met Luuk! Snelle afhandeling en een betrouwbaar adres!
Zeker een aanrader.

1 like

Weer mooie dubbele deal met Luuk gesloten, absolute aanrader deze gozer :thumbsup:

Weer leuke deal met luuk @Number4
Tot de volgende keer👍

1 like

Ik schaar mij in het koor van de lofzangers… Vanavond een horloge van hem overgenomen. Enthousiast, vriendelijk en behulpzaam. :thumbsup: dus!

Horloge verkocht aan Luuk. Prettige en vlotte communicatie.

Aanrader!

Groeten,

Tecco

2 likes

Horloge gekocht van Luuk. Super snel afgehandeld en bomproof verpakt ontvangen.

Super bedankt!

1 like

Horloge verkocht aan Luuk. Alles snel en netjes geregeld. Ook netjes een update dat alles goed is aangekomen, toch altijd fijn om te horen!

:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

1 like

Horloge gekocht van @Number4. Vlekkeloze deal, en verpakken dat kan je rustig aan Luuk overlaten :+1:t2:

1 like

Horloge verkocht aan @Number4. Goede communicatie, betrouwbare afspraken en bovendien ook nog geduldig :wink:(als gevolg van mijn vakantie en werk). Halfweg afgesproken voor de overdracht en leuk gebabbeld over onze hobby. Topper!

1 like

Mooie Certina gekocht van @Number4.
Ingepakt als een pro , ik kreeg het amper opengemaakt :confounded:
Ook een zeer nette prijs gekregen , het horloge was precies zoals beschreven , in nieuwstaat.

Topper! Dankjewel! :thumbsup:

1 like

Mooie Seiko gekocht van @Number4

Goede communicatie en afspraken! En inderdaad hij kan inpakken als de beste, er was een betonschaar nodig om het pakketjes open te maken :-).

Top!

1 like

Bandje verkocht aan Luuk, snelle communicatie en betaling, geduld bij de uitlevering :wink: Kortom: een AANRADER!

1 like

SARB verkocht aan Luuk onder het genot van een ginger ale :thumbsup:

tot weer de volgende deal!

Tudor gekocht van Luuk. Prima transactie. Helaas dit keer geen koffier erbij maar dat komt zeker de volgende keer als we meer tijd hebben :wink:

1 like