Nur Deutsche Uhren

Ik heb er een tijdje geen, ik hoop nog op een Damasko dit jaar

3 likes

Die mega 1000 :heart_eyes:

1 like

Heb er 2 maar wil er nog wat Stowa’s bij
De drank berust op puur toeval :face_with_hand_over_mouth:

11 likes

13 likes

Stowa is mooi, maar nog een paar GO zouden ook niet misstaan. Die nieuwe Spezimatic aka SeaQ bijvoorbeeld (hoewel ik bij die denk ik nog even zou wachten, totdat daar mogelijk nog een kleine versie met saffier case back van komt)

1 like

10 likes

12 likes

Crosspost

10 likes

26 likes

Die Tutima ziet er uit als een snoepje.
(De naam klinkt een ook als een snoepje :slightly_smiling_face:)

1 like

18 likes

Ruhla

8 likes

6 likes

6 likes

8 likes

Dufa heeft ook wel geinige modellen, zoals deze twee, allebei rond EUR 300.

8 likes

Dit lijkt een hele mooie, maar het is volgens mij geen Tutima. Heeft iemand misschien meer info over dit horloge?

Ook jij zal wel al gezien hebben dat deze iets heeft van een Sinn 144. Sinn heeft horloges gemaakt voor Bell en Ross, misschien hebben ze wel meer voor derden geproduceerd. De kast is wel wat groter bij deze dan de 144, en de wijzerplaat is niet echt in balans vind ik.

1 like

Ik kan inderdaad helemaal niks vinden over dit horloge, het heeft geen merkeigenschappen van Tutima.
Dit kan natuurlijk te maken hebben met dat het een horloge is voor het Duitse leger, maar als je zoekt op Tutima, Valjoux 7750 en Tachymeter, kom ik hem nergens tegen. Dus vraag ik mijzelf af waar de schatting van de Catawiki expert op berust.

1 like

Catawiki valt ook niet serieus te nemen. Ik heb er ooit een valse Longines HC gekocht goedgekeurd door de ‘experten’. Sindsdien kijk ik er niet meer.

1 like