Oeps, besmet :)

Leuk! Waar besteld?

Topper deze Legowatch! En erg leuk dat die jongen zo ook z’n eerste stappen zet in de wondere wereld van de horlogelarij! :+1: :smile:

2 likes

Deze gaat bij mij ook nog in de collectie komen. Ik vind m super!

1 like

Deze heb ik ook, gekregen op mijn allereerste echte Vaderdag. Onze zoon was slechts een maand oud, maar wist al precies waar hij zijn vader een plezier mee doet.

Al heb ik hem nooit gedragen…

3 likes

Leuk!

Kan niet wachten tot ik mijn zoontje een horloge kan geven

2 likes

Erg gaaf DMC, die kleine man mag blij zijn dat zijn moeder jou getroffen heeft!

1 like

Mini in the box. Het stukje ‘rib uit mijn lijf’ is ironisch bedoeld hoor. Kosten: 5 euro :smile:

3 likes

Leuk! Nu nog exact gelijk zetten :wink:

1 like

Thanx. Mijn neefje is binnenkort jarig en helemaal lego fan.

1 like

Ding komt (uiteraard) uit China, dus reken wel op een levertijd van ongeveer 10-15 dagen. Horloge heeft een dag en datumaanduiding, stopwatch, alarmfunctie en een coole lichtfunctie :grin:

Zijn het de kleuren die aantrekken?
Cadeau suggestie

…voor als hij 18 wordt!

4 likes

Ik zou met liefde hiermee dagelijks naar mijn werk rijden, al is het maar om iedereen die je tegenkomt de dag een stuk vrolijker te maken.

3 likes

Mijn idee ook Bowties! :punch:

Ooooh, een échte Shhors!! :laughing:

1 like

…mijn obsessie met zwaarden, daar ben ik dus nooit overheen gekomen :wink:

Nog een suggestie:

Serieus: lijkt me in de klas eenzelfde effect te sorteren en je het nog steeds een dikke G-Shock om je pols.

1 like

Voordat je echt denkt dat ik een vrek ben, het is met een knipoog bedoeld he. Het ding kost 5 euro, dat kan ik me gelukkig nog echt wel veroorloven :grinning: 7,5 Euro is zo’n beetje het omslagpunt dat ik ze ervoor laat smeken.

Hele goede suggestie, maar de Casio wint het niet van het idee dat hij nu precies dezelfde heeft als ik :wink:

Dat is zeker waar. Dit schept een band. Mooi gedaan! :thumbsup:

1 like

LOL! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Echt gaaf! Je kunt ze niet vroeg genoeg besmetten, dat gaat prima met subtiele blootstelling.

1 like