Olfert-co.de

Hallo allemaal,

Via een ander topic kwam ik op deze site terecht. Juwelier in Duitsland waar met kortingscodes meer korting te roggelen valt. Zo ook een Explorer I voor onder list! :scream:

Iemand ervaring met deze toko?

MvG Ralph

3 likes

Olfert is een prima toko, maar geen Rolex AD dacht ik. Zou je even kunnen opzoeken.

Heb van Olfert een horloge gekocht via Chrono24. Vriendelijk, kon nog iets van de prijs af, alles positief.
Betrof overigens een horloge van een heel andere orde (Citizen Eco-Drive BN0100 a € 160)

Ga voorlopig niks nieuws kopen. Was gewoon benieuwd of men eerder zaken met deze toko gedaan heeft. Staan ook veel andere horloges voor scherpe prijzen. Bijvoorbeeld een nieuwe Tudor Pelagos voor 3000 (inclusief alle kortingen).

Vorig jaar een SNE498 gekocht. Maar om daar 3K naar toe over te maken vind ik gewoon lastig. (Laat staan 5.6K)

1 like

Prima zaak, via Chrono24 wel gekocht.

Wat is ‘toko’?

Nette site, prima aanbod ook. Waar tover je de kortingscode vandaan als ik vragen mag?!?! :man_shrugging:

1 like

Toko = Winkel

Mijn Oris komt hier vandaan,en dit verliep prima. Overigens zijn er al meerdere topics over deze toko geopend. Ik bem wel benieuwd welke kortingscode je gebruikt :stuck_out_tongue:.

:joy:
Waarom zeggen ze dan niet gewoon winkel? :roll_eyes:
Is toko ergens van afgeleid?

1 like

newyear of valentin

1 like

Een toko (toko is Maleis voor winkel) is een oosterse winkel, vergelijkbaar met een supermarkt, waarvan de eigenaars in Nederland meestal Vietnamees, Indonesisch, Indiaas, Chinees of Surinaams zijn.

4 likes

Wat is locobono?

6 likes

Dat is geen nieuwe toch? Dus zo gek lijkt me dat niet

Jawel.

Blijkbaar iets met Walibi park en Italië


6 likes

Inderdaad … de Explorergekte is over. Verkopen die handel mensen :grinning:
Wel typisch dat ze boven list vragen (zonder korting)

Fijn bedrijf iig… ik kocht hier mijn Everest voor de Sub.

1 like

Ken uw geschiedenis eh :stuck_out_tongue: