Om een beetje te babbelen: De verlanglijst - wat staat erin?

Alleen de Breitling Colt 44 quartz nog en dan denk ik dat ik er ben met de klokjes:

Jaren mij toch ietwat verzet, totdat ik deze zag.

1 like

@flowert, uiteraard mag jij mijn fototje lenen. Zeker als je zo een voortreffellijke smaak hebt qua tijdmeet instrumenten voor den polsch! De Sinn heb ik, dat wist je al. Maar mijn collectie van 2 stuks kent ook nog een Aqua Terra (weliswaar de 2500, maar goed). De rest van je keuzes zou ik ook prima mee kunnen leven ā€¦

OT: ben tevreden momenteel met de 2 die ik heb en vind het wel een rustig idee dat er ā€¦n i e t s, op het lijstje staat!

1 like

Een HFLE 2016 :smiling_imp:

2 likes

Eigenlijk alleen deze :heart_eyes:

4 likes

Toch geen pelagos?

1 like

Sorry, hij is al gereserveerd voor een ander forumlid :innocent:

Bij mij staat een vintage speedy pro op de lijst - nog een aantal horloges verkopen, en dan ga ik ervoor :slight_smile:

Wel nog wat meer inlezen - Moonwatch only referentieboek is besteld!

1 like

Aangezien ik twee van mijn drie ā€œHoly Grailsā€ al in huis heb (TH Monaco Steve McQueen & Chopard Mille Miglia GT Chrono)ā€¦
Deze ontbreekt dus nog:

3 likes

Waar ik al weken naar op zoek ben, is nu onderweg. Ik kijk eigenlijk elke keer alleen verder naar het volgende horloge. Als ik iets zou moeten kiezen dan zu het een Tudor Pelagos zijn. Er komen vast nog wel wat andere aanwinsten voordat ik die stap maak.

Pelagos staat ook in mijn top 3. Het is dat ik een sucker ben voor wetenschap, ruimtevaart en geschiedenis dat de speedy nu toch bovenaan de lijst staat.

2 likes

Ik ga afbouwen naar een paar vintage klatsersā€¦ Denk ikā€¦

3 likes

Het verlanglijstje hier is:

  1. Een Rolex GMT of een Sub no date, mag nieuw of vintage, heeft allebei zā€™n charme

Een Omega Speedmaster Professional met een witte/zilveren wijzerplaat, mag een mod zijn

3 likes

Aaah zondeā€¦

Er is er maar eenā€¦ (ben bijna halfweg :slight_smile: :slight_smile: )

8 likes

Mooi. Alleen jammer dat het uurwerk verstopt is.

1 like

iets dressy, een Grand Seiko Quartz in blauw met een mooie alligator, of iets eenvoudiger

3 likes

Vrede op aardeā€¦maar ja, niet echt haalbaar dus deze:

Al lang op mijn lijst.

Verder ben ik wel tevreden met wat ik heb al moet er wel weer eens een duiker komen zoals een ML of een Doxa oid

2 likes

Ik heb buitensporig veel aangeschaft en denk er ook aan een aantal klokjes van de hand te doen :confused:

:sob:

Doe mij deze 3 nog en ik meld me af hier

4 likes