Om een beetje te babbelen: De verlanglijst - wat staat erin?

Nu op de shortlist staan onderstaande; daarna zou ik klaar zijn.

9 likes

Uitstekende smaak!

Dank je. Hiermee is de collectie (dat mag je het dan wel noemen) mooi in balans.
Ik verkies toch een Railmaster boven een Aqua Terra. :wink:

1 like

Op dit moment staan volgende op de lijst.

Tag heuer cs3111

Casio GW-M5600BC

En nog een paar vintage chrono’s :smile:

5 likes

Heb hem gepast! Inderdaad valt die redelijk lang uit maar ik heb nogal platte polsen dus dat gaat goed.

1 like

Klopt, maar dat draagt dan wel weer bij aan het mystieke van dit iconische horloge, voor mij dan! :slight_smile:

Wij kunnen elkaar de hand schudden betreft smaak in horloges! :slight_smile:

Als je niet telt:

  1. Een van de meest bijzondere en prachtige plaatjes
  2. Super coole Art Deco wijzers
  3. Prijs

Er is gewoon niks mooi :unamused:

:smile:

1 like

Dit rijtje blijft toch wel favoriet, ondanks dat mijn smaak zich behoorlijk “ontwikkeld” heeft de laatste tijd :

2 likes

Na paar dagen op het forum, moet ik mijn nummer 1 aanpassen en ook mijn toekomstig budget :joy:

Foto gestolen van @El_penumbra. Jaloers!!!

Li ricchi cchiù chi nn’hannu, cchiù nni vonnu.

3 likes

In Italie zullen wij zeggen: e sticaXXi! :grin:

1 like


Had bovenstaand al eerder gepost… Hier nog een aanvulling…;


Ik zie zoveel hoog segment Zwitsergeweld voorbijkomen, dat ik me best bescheiden voel… :stuck_out_tongue:

Maar met dank aan het WEB, dit zijn mijn wensklokken voor 2016:

Uiteraard maar één van deze kleurstellingen:

En natuurlijk deze:

6 likes

Moeilijk een adres te vinden binnen EU
voor de Casio GW-M5600BC
Heb je een tip?

Grt.

De Longines Legend Diver is mijn favoriet ! Wow, wat een mooie klok

1 like

Neen, in de VS kan je ze af en toe nog vinden…

Ik vind die blauwe Squale zo vreselijk mooi dat ik er bijna voor ga. Enige wat me tegenhoud is een lichte weerzin tegen hommage horloges… Heel lastig hoor deze… :frowning:

1 like

Als eerstvolgende aanwinst hoop ik één van deze kanjers te verwelkomen in willekeurige volgorde :yum:.
seamaster 2531.80

speedmaster 3510

superocean steelfish

Dit is momenteel de lijst, totdat ik de kolder in de kop krijg en het weer verander. :smiling_imp:
Deze staat er trouwens ook nog op! Sinn 103 Flieger

Lastige vraag, het antwoord verschilt per dag bij mij! Ben momenteel zeer content met mijn blauwe Black Bay en mijn meest recente aanwinst, een Aqua Terra.
Ik moet zeggen dat de Speedmaster Professional mij wel blijft trekken, alsook een 114060 standaard op mijn wishlist staat.
Nadeel is dat ik voor de Speedy afscheid van de BB zou moeten nemen en voor de Sub ook de AT weer plaats zou moeten maken. Voorlopig houd ik het hier dus mooi bij, maar zeg nooit nooit :blush::innocent:.
Een ander icoon is toch wel de Reverso, die ik ook zeker ooit zou willen bezitten.

Ik zou hopen ooit een hele mooie Universal Geneve Tri-Compax te mogen bezitten. Een van de mooiste wijzerplaten ooit.

9 likes