Omega Advertising

Naast mooie vintage Omega horloges ben ik ook regelmatig op zoek naar Omega Advertising. Dit geeft immers inzicht op welke band een model werd gepresenteerd, wat de prijs was in die tijd en hoe Omega dit model neerzette. Kortom, leuke info die ik mijn mede (vintage) HF-erg niet wil onthouden.

1958/1959

1964/1965

1972

Veel kijk- en leesplezier!

29 likes

Pssst, hier had hij bij gekund :slightly_smiling_face:

Klopt. Maar wilde er een Omega draadje van maken. Wel zo overzichtelijk. Heb nog een Omega catalogus uit 1982 op de kop weten te tikken met prijslijst. Volgt zodra ik er foto’s van heb gemaakt.

5 likes

Prachtig, dit Omega-reclame en promotiemateriaal. Om hiervan, speciaal voor Omega, een apparte topic te maken, vind ik juist een goed idee. Als deze topic niet vervuild gaat worden, is het interessant naslagwerk voor mij. Bedankt voor het delen.
Groet. Richard

1 like

Ik zie dat ik ongeveer 5 keer zoveel heb betaald voor mijn Seamaster de Ville, double, (handopwinder versie) ! :wink:

Leuk, en bedankt voor het delen!

1 like

Zoals beloofd hierbij de modellen die Omega in 1982 aan de man bracht (incl. prijslijst)

En hierbij de prijslijst en Omega dealers (Amsterdam e.o.)

4 likes

Bedankt voor deze, :+1:

De Equinoxe is dan wel weer zo lelijk dat ie wat moois heeft :slight_smile:

3 likes

En dat voor slechts 860 gulden meer dan een Speedmaster pro XD

1 like

2 likes

Had deze foto’s onlangs nog in een ander draadje gepost maar hier komen ze ook mooi uit de verf.

2 likes

Precies dat.

Ik kijk even op ebay, er zijn prcies 3 advertenties. Van een head only met schade, een losse bracelet en een glaasje. Wel grappig zo samen:


(helaas werkt hij niet)

1 like

Staat nu op EBay :grinning:

3 likes