Omega Aqua Terra Master Blue

Hoi Allemaal,

Zit al een tijdje naar een Omega Aqua Terra Master Co-axial met Blue dial te kijken en ik vind ik het een ongelooflijk mooi horloge , en hij heeft een antimagnetisch uurwerk en een prachtig manu.Co-axial uurwerk van Omega en 150 meter waterdicht dus met geschroefde kroon en dan dubbel ontspiegeld licht gebold saffier glas en de indexen en logo en wijzers gemaakt van wit goud en dan natuurlijk die onwijs mooie blauwe wijzerplaat.

Kortom een horloge van hoge kwaliteit en ik vraag mij af wat men hier van dit horloge vind omdat je niet zoveel over dit horloge hoort(even een plaatje van het web , maar het is haast ondoenlijk om de schoonheid van dit horloge op een foto te krijgen)

14 likes

Ik vind het een prachtig horloge met een sublieme dial. Een dial die nooit echt hetzelfde uitziet. Uurwerk van hoge kwaliteit, zoals te verwachten valt van Omega tegenwoordig. Vooral de James Bond versie vind ik prachtig. De niet-Bond is uiteraard ook geweldig! Het lijkt mij ook een horloge dat goed te combineren valt met verschillende banden, een pre voor velen. Vooral i.c.m. een donkerbruine lederen band lijkt die mij erg fraai.

Prachtige klok! Helaas vooralsnog ver boven mijn budget. :cry:

Geweldig horloge, helemaal top.

Erg mooi. Blijven prachtige horloges, vooral op foto’s…

Ik heb zelf een Golf edition gehad. Is wat groter en heeft een andere kleur dial. Ik kreeg er alleen toch niet de klik mee die ik had gehoopt, voornamelijk omdat ik niet kon wennen aan de teak dial. Daarnaast vind ik 39mm wellicht ook een mooiere maat voor de AT’s.

Prachtig! Echt een perfecte klok vind ik.

Topper, ik heb zelf de opale wijzerplaat met rosé gouden uurmarkers gehad…ik kon ook niet goed wennen aan de 41,5mm…maar ik overweeg wel weer eens een 38,5mm versie…blijft zeker 1 van mn favoriete Omega serie…

1 like

Een van de mooiste Omega’s, op stalen band en met de blauwe wijzerplaat. :thumbsup:

De blauwe in 38,5mm wordt niet meer gemaakt toch? Dat vind ik de mooiste

Super klok! Ik heb zelf de 38,5 mm ook met een blauwe wijzerplaat.

Prachtig horloge
Nog steeds verkrijgbaar. Datum is volgens mij wel verplaatst naar 6 uur
Nog 2 jaar en dan wordt ik 60.
Bedacht dat ik dit horloge mijzelf dan cadeau ga doen.

Nog even tijd om te sparen want is toch behoorlijk aan de prijs.
Ook hopen dat deze versie nog (nieuw) verkrijgbaar is
De blauwe dial vind ik toch wel de mooiste

1 like

Ik mis hem nog steeds wel een beetje, was een geweldig horloge

8 likes

Schitterend horloge.

Eén nadeel, geen fijnafstelling op de gesp. En daar ben ik allergisch voor.

Absoluut prachtig horloge. Het enige wat mij tegenhoudt om deze te kopen (afgezien van budget) is dat ik de indices en wijzers niet zo mooi vind. Mocht dit je niet storen dan is het echt een schitterend horloge.

1 like

Ooit … naast m’n Seamaster. Zó mooi :star_struck:

1 like

Wooow super :star_struck:

1 like