Amen…
Ga ze allebei passen. 99% kans dat je dan zelf al weet welke jouw favoriet is.
[quote=“Brodie, post:89, topic:194514”]
omega symboliseert een vastberaden individu met een actieve levensstijl.
[/quote] Omega forever😀!
Ga ze gewoon lekker allebei passen en koop waar je het beste gevoel bij hebt. Alles is beleving, zo ook dit soort vraagstukken. Succes!
Na lezing van de laatste alinea van jouw reactie, vol met ‘herkenbare waarheden’, kan hier denk ik wel een slotje op!
Zo is het.
Doe effe een wristbattle:
Behalve ik dan…
Wat een onzin om een horlogemerk aan een levensstijl te koppelen.
Ik ook, die band van de Omega is niet om aan te gluren. Ik snap dat die Romeinse cijfers niet groter kunnen ivm de pie pan in de plaat, maar de markers zijn te klein.
En het lijkt net alsof ze de lugs als Lego vast hebben geklikt.
Wat een raar ding.
Altijd de Rolex! No doubt about it
Lekker probleem om te hebben…Ik hoop dat je vooral koopt wat je nu en in de toekomst mooi blijft vinden. Aangezien ik ergens las dat het een horloge voor het leven moet worden. Maarre, zou je echt niet liever dit hebben? Dan heb je nog geld over ook🤔
Is dat onzin? Denk dat de marketeers van deze (en andere) merken het niet met je eens zijn…
Hoi Peter , Klein vraagje wat draag je nu ?
Ja. De reclame jongens moeten wat.
Dit is geen site maar een Forum. Las je hier al een tijdje mee soms?
Zeg Peter wat voor horloge draag je nu eigenlijk?
Gewoon kopen wat jezelf mooi vind en niet wat andere mooi vinden
De enige reden waarom jouw naam mij bekend voorkomt is omdat je altijd de nieuwe leden aan het afbranden bent.
What’s up with that?
Zo erg? Lijkt me niet zo’n afbranderige opmerking eerlijk gezegd. Het is tovh een Forum? Houdt het onderwerp je bezig soms? Zoals die subtiele opmerking die je maakte in het topic van iemand die een horloge van overleden moeder besprak? Ik wou daar eerst niet op reageren maar voel me nu toch wel klein beetje genoodzaakt. Haal de balk uit je eigen oog Da Vinci alvorens de splinters bij iemand anders te zoeken!