Het grote "Omega Only" topic

Ik heb er nog 2 in de doos:

Vertrokken:


7 likes

Met Omega is bij mij de gekte begonnen! Nu geen 1 meer in het bezit…

6 likes

Alsjeblieft, no more Speedy’s, Ik kan er niet meer tegen :wink:

2 likes

OK dan doen we een ouwe Seamaster😎

26 likes


a P.O. says hello!

7 likes

gehad en tot m’n spijt weer weggedaan

Ook gehad en geruuild

Gehad en verkocht

Deze 2 heb ik tenslotte nog steeds

5 likes

Naast deze 2 speedies heb ik nog veel meer Omega’s (gehad). Maar dit was toch ook wel een hele speciale: 165014 vintage seamaster 300:

18 likes

Ik gooi ze er ook maar even op… Wel pics uit het archief, maar allemaal van vorig jaar.

Chronostop, 1967/68.

RAF 30T2, 4 juni 1945 (deze datum met dank aan John Diethelm van Omega).

Voorkant is gewoon “business as usual” hoor… :wink: 1999, aan een vintage 1171 band.

Zeg 't maar, jaren '40 schat ik? 36000 bph, en met flyback.

7 likes

Hier ook een oudje uit 1969 in de verzameling
[URL=http://s356.photobucket.com/user/MotoSkooly/media/Omegagepoets_zpssrsfssvx.jpg.html]

[/URL]

4 likes

Nice - die komt er hier ook nog een keer. Zijn ook nog redelijk betaalbaar, maar dat duurt niet lang meer denk ik.

1 like

Klopt, recent hier op HF overgenomen. Heb hem gecleaned maar niet gepolijst. Ik vind hem prima zo. Ko gaat er nu een mooie blauwe Rally strap op maken dan zal ik nog eens wat foto’s posten.

Mooie verzameling - nadruk op (zeer) vintage, zie ik graag!

Dat moet lang geleden zijn of in een vlaag van verstandsverbijstering/ontoerekeningsvatbaarheid…

Grt. Marco

Daar gaan we, vintage gouden Seamaster De Ville uit 1967 als eerste (allen nog in bezit, foto’s duidelijk niet van vandaag)

en de obligatore Speedy en Seamaster

Grt. Marco

3 likes

Allemaal exen:

Voor de rest heb ik nog een Mariner en een paar blauwe smp’s gehad maar daar kan ik op mijn telefoon helaas geen foto’s van vinden.

6 likes

die had ik nooit verkocht, wat een plaatje!

Zo een dynamic ligt bij mijn schoonouders in de la. Mist een Index en heeft een beurt nodig. Zijn deze klokjes het waard om op te knappen? Zijn hier nog onderdelen zoals een nieuwe index/glaasje voor te vinden?

Ik vind hem trouwens op een stalen band heel erg mooi, nog nooit eerder gezien. Kan je deze nog ergens vandaan halen?

Het is dit model:

Edit: ik heb nog wat eigen foto’s gevonden in mijn archief. Opknappen of niet?

1 like

5 likes

Ik kan niet wachten tot ik hier m’n eerste foto kan posten van m’n eerste Omega :smile:

1 like

Mooi om al die omega’s te zien.
Kan niet wachten om mijn Seamaster 300m aan te schaffen.
Ik heb nu een budget van € 2.000 voor mijn volgend horloge.
Dat gaat dus geen Seamaster worden, wellicht later op het jaar een keer.
Donderdag als het goed is een Oris Aquis Date kopen.